אוריינות מחקר בחינוך
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
קורס | אוריינות מחקר בחינוך |
מילות מפתח | #אוריינות_מחקר_בחינוך #ממן_11 #בדוק |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2023 |
מספר מילים | 1000 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
מטרות המחקר: להעריך את ההטמעה של תפקיד הרכז בהשוואה לשנה שעברה. הערכת
תפקיד הרכז מסייעת לשפר אותו ולקדם אותו. v
– גישת ההערכה: המחקר מדבר על הערכה מעצבת שמנסה להעריך את תפקיד הרכז כדי לדעת
איך אפשר לקדם אותו עוד יותר. V –
פרדיגמת המחקר: מחקר משולב – הליך המחקר: המחקר מדבר על מתן הערכה מעצבת להטמעת תפקיד הרכז על מנת לקדם
אותו, ההערכה התבססה על מחקר כמותי ואיכותני, במחקר האיכותני השתתפו 30 בתי ספר, 14 דוברי ערבית ו 16 דוברי עברית. נערך סקר בקרב רכזים ומנהלים בבתי ספר בהם פועל רכז ההשתלבות, התקיימו ריאיונות עומק אישיים. במחקר הכמותי נערך סקר טלפוני בקרב רכזי ההשתלבות, שאלונים למנהלים.
– כלי המחקר: הערכה איכותנית, ריאיון מובנה, הערכה כמותית, שאלונים טלפוניים. v