גישות מתווכות בהוראה - עבודת סיכום
מוסד לימוד | המכללה האקדמית בית ברל |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | אסטרטגיה, הוראה, חינוך, ניהול זמן, פונקציות קוגנטיביות, תיווך |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2024 |
מספר מילים | 4269 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
על ידי התאמת רמת הקושי של המשימות ליכולות האישיות של כל תלמיד, ניתן להבטיח שכל התלמידים ייהנו מהפעילות וילמדו ממנה. למרות זאת, במאמרו של פרידמן (2017) ניתן לראות כי הפעילויות והסביבה אכן מותאמות לרמת היכולת, ההתעניינות וההתנהגות של הילד יחד עם כוונות גבוהות ומטרות חינוכיות שלאו דווקא מקובלות לגיל הרך.