הנגשה ארגונית

תקציר העבודה

תהליך ההנגשה מנגיש את הארגונים ללקוחות עם מוגבלות על פי החוק ותקנות נגישות השירות. על הארגון לתחזק את ההנגשה כשירות איכותי בהתמדה, בדומה לתהליכים ארגוניים אחרים, תוך התחשבות בחוויית הלקוח בעל המוגבלות, בתכנון מקיף של כל תחומי השירות שלו וכל המקומות והתהליכים הקשורים בו.
המוגבלות שנבחרה על ידינו היא מוגבלות פיזית המצריכה ניידות בכיסא גלגלים.

פרק 1 – תיאור הארגון 1
כללי הנגשה אשר מחויבים להתקיים בארגון 2
פרק 2 – עקרונות ההנגשה 3
עיקרון הרצף/הרציפות: 3
עקרון ההכללה 6
פרק 3 – רפלקציות 9
ביבליוגרפיה 11
נספחים 12