הפרות משמעת בקרב תלמידים בעת שהייתם בבית הספר: הבעיה, גורמיה ודרכי ההתמודדות.
מוסד לימוד | מכללת לוינסקי לחינוך |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | גורמים לבעיות משמעת בקרב תלמידים., דרכי התמודדות עם הפרות משמעת, הפרות משמעת |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2018 |
מספר מילים | 1804 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
עבודה זו ממוקדת בנושא בעיות המשמעת בקרב תלמידים בבתי הספר.
ניהול כיתה ובעיות משמעת גוזלים נתח מרכזי מעבודתו היומיומית של המורה. עמידה על מקור הבעיות ושימוש באסטרטגיות הולמות למניעה ולהתמודדות, עשויים להפחית בעיות אלה באופן משמעותי.
נושא המשמעת נפוץ מאוד בימינו ובכלל, זהו נושא מרכזי בתחום הניהול.
המושג "משמעת" מכוון לאותן מערכות דינמיות של עקרונות, כללים, חוקים ונורמות היוצרות אקלים כיתתי וחיי בית ספר תקינים.
מערכות אלה מאפשרות למידה משמעותית, תקינה והן תוצר של יחסי גומלין הקיימים בבית הספר, במסגרת ארגונית בין המורה והכיתה כקבוצה.
בעבודה זו אדבר על מספר מחקרים שנעשו בתחום בעיות המשמעת, על מנת להבין מהי בעיית המשמעת והשלכותיה, מהם הגורמים לבעיות המשמעת ובאילו דרכים ניתן להתמודד עם בעיות אלה.