התנהגות ארגונית מיקרו ומאקרו פסיכולוגיה חברתית ורב תרבותית
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול, פסיכולוגיה |
מילות מפתח | הנעה, הנעה ותגמול, התנהגות ארגונית, מוטיבציה, פסיכולוגיה, ציפיות, שביעות רצון, שביעות רצון בעבודה, שיטות הנעה, תיאוריות ההנעה, תיאוריית הציפיות |
ציון | 86 |
שנת הגשה | 2021 |
מספר מילים | 2577 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים
פרק 1 – הגדרת המושגים: ציפיות – תיאוריות במוטיבציה–סיפוק ושביעות רצון………….. 1
פרק 2 – סקירה תיאורטית ו הקשר בין שלושת המושגים……………………………………… 2-5
שביעות רצון……………………………………………………………………………….. 2
ציפיות………………………………………………………………………………………. 3
מוטיבציה……………………………………………………………………………………. 4
פרק 3 – הקשר בין המושגים……………………………………………………………………. 5-8
מקורות ביבליוגרפיים………………………………………………………………………………. 9
הרציונל בבחירת 3 המושגים: ציפיות, תיאוריות במוטיבציה, סיפוק ושביעות רצון בעבודה: צירופם מהווה מודל למנגנון הנעה: הציפיות מניעות למוטיבציה, המובילה לסיפוק/שביעות רצון בעבודה. המנגנון נועד להניע אנשים לפיתוח מוטיבציה באופן אישי לקידום מטרות בחייהם, בהיבט הארגוני: המודל נועד להניע עובדים לפיתוח מוטיבציה לטובת מימוש מטרה מקצועית, שתקדם אותם בארגון וכפועל יוצא מכך, גם הארגון צומח ומתפתח.