מבוא לחשיבה חברתית - בדוק
ממ"ן 13 בסוציולוגיה ציון 85 (קורס 10161)
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
פקולטה | האוניברסיטה הפתוחה |
מקצוע | סוציולוגיה |
קורס | מבוא לחשיבה חברתית |
מילות מפתח | מבוא לחשיבה חברתית, ממן 13 מבוא לחשיבה חברתית |
ציון | 85 |
שנת הגשה | 2021 |
מספר מילים | 1076 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
ממ”ן 13 – מבוא לחשיבה חברתית
שאלה 1, סעיף א’
כוח שוק – הכוח להשפיע על תנאי השוק מבחינת מחיר באופן בלתי תלוי במתחרים. לציין כי …….
סעיף ב’
כוח שוק- לסופרמרקטים קיימת יכולת להשפיע על תנאי השוק מאחר ויש להם כוח לשבור מחירים ללא התייחסות ליכולות של המתחרים (בעצם הם מייצרים מוצרים דומים למוצר מחברה מפורסמת ……..
שאלה 2 סעיף א’
מהטענה העולה, ניתן להבין כי מוצרים שנחשבים לפסולת הם לא תמיד היו פסולת אלא הם דברים שבזמן אחר ………..