מטלה 11 בקורס מחקר איכותני בחינוך (14031)
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
קורס | מחקר איכותני בחינוך |
מילות מפתח | מטלה 11 |
ציון | 96 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 1156 |
תקציר העבודה
פתרון מלא של מטלה 11 מחקר איכותני בחינוך (14031)
דוגמה לחלק מהשאלות:
שאלה 1: מהלכים מרכזיים שהתרחשו בהתפתחותה של הגישה האיכותנית.
הסבירו מה המניע הבסיסי והמהותי של חוקר בתחום מדעי החברה בבואו לבחור שיטת מחקר איכותנית או כמותית?
o צרו מפת מושגים שתבהיר מהם המושגים והתפיסות העיקריות העומדות בבסיס המחקר האיכותני, התייחסו לאפיסטמולוגיה (תפיסת העולם) שמנחה את החוקרים, והדגימו כיצד תפיסה זו מיושמת הלכה למעשה באמצעים מתודולוגיים. שימו לב שהמפה שלכם מראה קשרים היררכיים (בשלוש רמות לפחות), בין המושגים השונים.
שאלה 2: קראו את הפרק- איכות, כמות ואינטרסים של ידע: איך למנוע בלבול, בתוך: באואר, מרטין וגאסקל, ג'ורג' (עורכים), מחקר איכותני – שיטות לניתוח טקסט תמונה וצליל. רעננה: הוצאת האוניברסיטה הפתוחה. (במקראה – מאמרים בעברית, עמודים 9-24, או באתר הקורס 1.1.5) וענו על השאלות