סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות הגדול והאיכותי ברשת
  • פרסם עבודה
  • התחבר

פסיכולוגיה בחינוך

ממ"ן 11 בחינוך ציון 92 (קורס 10125)

₪80.00 – 
לרכישה והורדה מיידית
קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מוסד לימוד האוניברסיטה הפתוחה
סוג העבודה ממ"ן
מספר ממ"ן 11
פקולטה קרימינולוגיה , מדעי החברה והרוח , פסיכולוגיה , חינוך
מקצוע חינוך, סוציולוגיה, עבודה סוציאלית, פילוסופיה, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה
קורס פסיכולוגיה בחינוך
מילות מפתח חינוך, מדעי החברה והרוח, ממן 11 - פסיכולוגיה בחינוך - ציון 92, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה
ציון 92
שנת הגשה 2019
מספר מילים 1337

תקציר העבודה

ממן 11 – פסיכולוגיה בחינוך – ציון 92

מטלת מנחה (ממ”ן) 11
קורס פסיכולוגיה בחינוך- 10125
יום ג’ סמסטר 2020א’
שאלה 1
1.
ההבדלים צורך הישג רמת שאיפה
הגדרה הצורך של האדם להתמודד עם רמת הצטיינות שהוא הציב לעצמו. זהו מדד פנימי להישגים טובים ולהצלחות. מציין את רף הציפיות שמציב לעצמו אדם מסוים. רף זה מבוסס על קריטריונים של ביצועים קודמים לעומת הביצועיים העתידיים. רף הציפיות יקבע בהתאם להצלחות ולכישלונות הקודמים
מדידה TAT, מבחנים השלכתיים, מראים לזה נשבחן תמונה והוא צריך לתת לה פירוש, בדרך כלל הפירוש ייתנן בהשפעה על חוויות אישיות וערכיו של הנבחן. בוחנים את פער המטרה, כלומר, בוחנים את הפער מהביצוע הקודם לבין הציפיה שיש לו לגבי הביצוע הבא. אם רמת השאיפה נמוכה מהביצוע הקודם הפער הוא שלילי, ולהפך.
סוג הנעה מניע פנימי מניע חיצוני
כלילי/ ספציפי כללי ויציב, מדובר על כל תחום חיים שכל אדם עוסק בו, כלומר, מי שיש לו צורך הישג גבוה הוא יתמיד על כך בכל תחום בחיים שלו. ספציפי ודינאמי, אדם מציב לעצמו רמות שאיפה שונות בכל תחום בחייו, רמת השאיפה בתחום אחד יכולה להיות שונה מרמת השאיפה בתחום אחר. כל רמת שאיפה תואמת להישג הקודם שלו באותו נושא.
צורת התפתחות מתפתח מגיל 0 על ידי ההורים, ככל שהילד חונך להיות יותר עצמי, צורך ההישג שלו יותר גבוה. מפתחת מהפחד מכישלון. אדם יציב לעצו רמת שאיפה נמוכה כיוון שהוא מפחד מהכישלון ומחפש משהו שיגן עליו מפניו.

2. על פי המחקרים שמראים לנו אפשר לראות שיש קשר בין רמת שאיפה לרמת ביצוע. רמת השאיפה תמיד תהיה כמעט תואמת לרמת הביצוע אך תהיה קצת מעליה, כלומר, אם רמת הביצוע היא טובה רמת השאיפה לפעם הבאה תהיה להתעלות על הביצוע הקודם ולכן היא מראש תהיה גבוהה יותר מרמת הביצוע.
הפער בין רמת הביצוע לרמת השאיפה משתנה לפי התוצאות שהשיג, כלומר, אם האדם השיג יותר ממה שהציב ברמת השאיפה הפער יהיה חיובי ולהפך, אם הוא השיג פחות מרמת השאיפה הפער יהיה שלילי.
3. הגורם שמשפיע על רמת שאיפתו של הפרט הוא הפחד מכישלון. פחד זה מוביל את האדם להציב לעצמו רמת שאיפה נמוכה יותר רק כי הוא מפחד לא להצליח בביצוע המשימה שניתנה, כתוצאה מזה הוא יעלה תמיד על רמת השאיפה שהוא הציב לעצמו כי הוא מראש הציב רמת שאיפה מאוד נמוכה שידע שהוא יעבור אותה רק כדי לא להיכשל.
4. דוגמא להשפעת הקבוצה על רמת שאיפה של היחיד-
ילד שהממוצע הציונים שלו בכיתה הוא 80 והוא בעצמו לא מצליח לקבל במבחנים יותר מציון 70, הוא מנסה להציב לעצמו רמת שאיפה גבוהה כדי להגיע לממוצע הציונים של שאר הכיתה

₪80.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

זו לא בדיוק העבודה שחיפשת?
יש לנו עוד עבודות מסוג ממ"ן בחינוך שעשויות לעניין אותך!

עבודות בתחומים דומים

  • פסיכולוגיה בחינוך - ממ"ן 11 ציון 95
  • פסיכולוגיה בחינוך - ממ"ן 13
  • פסיכולוגיה בחינוך נובמבר 2020 - ממ"ן 11 ציון 100
  • פסיכולוגיה בחינוך - ממ"ן 11 ציון 100
  • פסיכולוגיה בחינוך

מקצועות

  • אמנות ומוסיקה (423)
  • אנגלית (275)
  • אנתרופולוגיה (369)
  • ביולוגיה (524)
  • גאוגרפיה (178)
  • היסטוריה וארכיאולוגיה (1,537)
  • הנדסה ותעשייה (153)
  • חינוך (1,921)
  • חשבונאות (488)
  • יהדות (349)
  • כלכלה (1,065)
  • מדעי המדינה ויחבל (2,656)
  • מדעים (350)
  • מנהל עסקים וניהול (5,873)
  • משפטים (2,007)
  • מתמטיקה ומדעי המחשב (164)
  • סוציולוגיה (1,150)
  • ספרות, שפה ולשון (551)
  • ספרנות ומידענות (35)
  • סקירות ספרות (249)
  • עבודה סוציאלית (307)
  • פילוסופיה (303)
  • פסיכולוגיה (2,016)
  • קולנוע ותאטרון (489)
  • קרימינולוגיה (785)
  • תחומים אחרים (423)
  • תיירות (141)
  • תקשורת (1,933)

סוגי העבודות ב-סמרטר

  • דו"ח מעבדה
  • הצעת מחקר
  • מבחן
  • ממ"ן
  • סיכום
  • סיכום למבחן
  • סקירת ספרות
  • עבודה אקדמית
  • עבודת גמר
  • עבודת סמינריון

מאמרים נוספים

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
  • עבודה סמינריונית לדוגמא

מוסדות הלימוד

אוניברסיטת אריאל בשומרון אוניברסיטת בן-גוריון אוניברסיטת בר-אילן אוניברסיטת חיפה אוניברסיטת רייכמן אוניברסיטת תל-אביב אורט בראודה בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב האוניברסיטה העברית, ירושלים האוניברסיטה הפתוחה הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל המכללה האקדמית אשקלון המכללה האקדמית בוינגייט המכללה האקדמית בית ברל המכללה האקדמית גבעת וושינגטון המכללה האקדמית גליל מערבי המכללה האקדמית הדסה ירושלים המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין המכללה האקדמית נתניה המכללה האקדמית עמק יזרעאל המכללה האקדמית תל-אביב - יפו המכללה האקדמית תל-חי המכללה למינהל המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן המרכז האקדמי פרס המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט הקריה האקדמית אונו מכון טכנולוגי חולון מכללת אורנים מכללת אחוה מכללת כנרת מכללת לוינסקי לחינוך מכללת סמינר הקיבוצים מכללת ספיר שלוחת דרבי בישראל
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
  • מפת האתר
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.