מבוא לתקשורת המונים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | 12, המונים, הפתוחה, לתקשורת, מבוא, ממן, תיקשורת, תקשורת |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 2168 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
שאלה 1 – פרק 5 (40 נקודות)
סעיף א – 10 נקודות
מה משותף לאסכולת פרנקפורט ולשתי התיאוריות, שנלמדו בפרק 4, המרקסיזם והתיאוריה
של כלכלה-פוליטית?
סעיף ב -30 נקודות
מה משותף לאסכולת פרנקפורט ולאסכולת ברמינגהם ומה שונה ביניהן?
שאלה 2 – פרקים 7,6 (60 נקודות)
סעיף א – 30 נקודות
במהלך מערכת בחירות לכנסת, מועמדים ומפלגות עושים שימוש נרחב במדיה החדשים כדי לגייס תמיכה מציבור הבוחרים. מהם היתרונות ומהם החסרונות של המדיה החדשים לעומת אמצעי התקשורת הוותיקים עבור הפוליטיקאים?
היעזרו בתשובתכם בחמשת האשכולות של מאפייני המדיה החדשים וגם בחלק של פרק 6 העוסק בהשפעת המדיה החדשים ברמת החברה.
סעיף ב – 30 נקודות
הציגו את עיקרי תיאורית האחריות החברתית.
על פי תיאוריה זו, איך אמורה תקשורת ההמונים לסקר ולהציג את מערכת הבחירות לכנסת?