עבודה סמינריות - תוכנית "אקדמיה כיתה" - מאפייניה ותרומתה לפרחי ההוראה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | חינוך |
קורס | שינוי ארגוני במערכות למידה |
מילות מפתח | פרחי ההוראה, קהילה מקצועית |
ציון | 88 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 29287 |
מספר מקורות | 22 |
תקציר העבודה
מבוא 1
רציונל המחקר 1
סיבות לבחירת הנושא 2
מתודולוגיה 2
מטרת המחקר 2
שאלות המחקר 3
סקירת ספרות 4
מבוא 4
שינוי ארגוני ותהליכי שינוי בארגונים 4
הכשרת מורים ואתגריה 6
קהילות מקצועיות 8
תכנית "אקדמיה-כיתה"- ההקשר של המחקר 9
מוטיבציה בהקשר ללמידה 10
סיכום 11
מתודולוגיה 12
ממצאים 13
תמה 1- התנהלות החניכה 13
הפריה הדדית 13
קבלת משובים 14
בניית המפגשים לאורך זמן 15
תמה 2- התנהלות הקהילה 16
תחושת פתיחות והכלה 16
מקום לשיתוף אישי 18
הדינאמיקה הקבוצתית 18
תמה 3- תרומתה של הקהילה 19
תרומה מקצועית 19
מוטיבציה 21
מתן כלים 21
דיון ומסקנות 23
השלכות יישומיות 24
מגבלות 24
המלצות למחקר המשך 25
נספח 1 – ראיון לפרחי ההוראה 26
נספח 2 – תמלולי ראיונות לפרחי ההוראה 27
תמלול ראיון עם עדי (שם בדוי) 27
תמלול ראיון עם שרי (שם בדוי) 31
תמלול ראיון עם נילי (שם בדוי) 37
תמלול ראיון עם ויקטוריה (שם בדוי) 42
תמלול ראיון עם גלי (שם בדוי) 48
תמלול ראיון עם שמרית (שם בדוי) 54
תמלול ראיון עם מלי (שם בדוי) 60
ביבליוגרפיה
נושא המחקר בתרומת הקהילה המקצועית על מוטיבציית פרחי ההוראה
העבודה כוללת את הערות המנחה לאחר הבדיקה.