השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על תדמית המותג
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | כלכלה, מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול הפרסום |
מילות מפתח | 10344, eWOM, אייקוני ספורט, דובר, דוגמנים, זמרים, מדיה חברתית, מותג, ניהול הפרסום, סלב, סלבריטאי, פה לאוזן, פרה סמינריון, פרו"ס, פרוסמינריון, פרזנטור, פרסום, ריאלטי, רשתות החברתיות, שחקנים, שיטת הפה לאוזן, שיתוף מידע, תדמית, תדמית המותג |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 3580 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
עבודת פרה סמינריון בנושא
השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על תדמית המותג
ניהול הפרסום קורס מספר 10344
תוכן עניינים
1. מבוא
1
2. פרסום ברשתות החברתיות – מאפיינים, סוגי פרסום, יתרונות וחסרונות
2
3. השפעת השימוש בדובר על תדמית המוצר
5
4. השפעת השימוש בשיטת מהפה לאוזן (eWOM) על תדמית המותג
6
5. דיון ומסקנות
9
6. מקורות
10
1. מבוא
המדיה החברתית הנה פלטפורמה מקוונת, המאפשרת תקשורת בין אנשים המרכיבים קהילה גלובלית בעלת עניין משותף, אשר חולקים בינם ובין עצמם מידע באופן אלקטרוני במהירות הבזק וללא הגבלה. המדיה החברתית מאפשרת לשתף חומרים, להפיק חומרים ולהגיב לפרסומים. מאחר ומספר המשתמשים ברשתות החברתיות גובר, עסקים רואים בפרסום ברשתות החברתיות כאסטרטגיה שיווקית מצויינת.
מטרת עבודה זו הנה לבחון את השפעת הפרסום במדיה החברתית על תדמית המותג. מהמידע העולה בספרות, התדמית הנה חיונית לעליה בנתוני המכירה של המותג, מאחר ותדמית טובה לעומת מותגים מתחרים הופכת את המותג לייחודי ותשפר את רמת הנאמנות של לקוחותיהם.
בפרק הבא אסקור את הספרות בתחום הפרסום ברשתות החברתיות, כשההתמקדות הנה במאפיינים, סוגי הפרסום וכן יתרונות וחסרונות של הפרסום ברשתות החברתיות. הפרק השלישי יבחן את השפעת הדובר על תדמית המוצר ולאחר מכן, בפרק הרביעי, יבחן השפעת השימוש בשיטת הפה לאוזן (eWOM) על תדמית המוצר. במסגרת זו, עולה השאלה האם הפרסום ברשתות החברתיות משפיע על תדמית המותג בעיני הצרכן? לפיכך, נסקרו השפעתן של שתי שיטות פרסום מקוון על תדמית המותג – פרסום מותג באמצעות דובר ופרסום מותג בשיטת הפה לאוזן באופן מקוון. מהמידע העולה בסקירת הספרות ניתון לשער, כי פרסום ברשתות החברתיות עשוי ליצור תדמית חיובית כלפי מותג.