שינוי מדיניות במשרד החינוך: מורידים גז משיעורי בית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך, פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה בחינוך |
מילות מפתח | מורידים גז משיעורי בית, שינוי מדיניות במשרד החינוך |
ציון | 88 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 1382 |
תקציר העבודה
– הסבירו שלושה מארבעה המושגים הבאים: צורך הישג, סקרנות, רמת שאיפה,
דימוי עצמי ותארו בקצרה כיצד מתפתח כל אחד מהם.
– בהתבסס על שלושת המושגים שבחרתם בסעיף א' ועל דרכי התפתחותם כפי
שמתוארים בספר הקורס – תארו באיזו מידה שיעורי הבית תורמים להתפתחות
המושגים שהצגתם בסעיף א'.
עליכם לדון בכל מושג בנפרד ולבסס את הדיון על ממצא אמפירי מתוך חומר
הלימוד העוסק במושג בו אתם דנים….
……….
הסבירו בקצרה מהם חמשת שלבי מידרג המניעים של מסלאו, ותארו את הנחת
היסוד המרכזית בקשר לשלבים אלה….
………..