תכנית שיווקית-חברת נדל"ן
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | הנדסה ותעשייה, מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ניתוח סביבה חיצונית -.L.E.T.S.E.P- |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 1654 |
תקציר העבודה
רקע על החברה חברת הבניה היא חברה ותיקה בעלת ניסיון של ארבעים וחמש שנה בענף הנדל"ן.
החברה בבעלותו של מהנדס בניין, בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן ומשמש כמנכ"ל שנים רבות. בשנים האחרונות, נמצאת החברה בתנופת יזמות ובניה של פרויקטים מגוונים ברחבי הארץ:
פרויקטים למגורים הכוללים אלפי יחידות דיור בשוק הפרטי, הרחבות בקיבוצים ובמושבים, פרוייקטי מחיר למשתכן, התחדשות עירונית הכוללת פרוייקטי פינוי בינוי ותמ"א 38. כמו כן, לחברה פרויקטים בתחום הנכסים המניבים, הכוללים: מבני מסחר, משרדים, מבנים לוגיסטיים, דיור מוגן, מבנים סיעודיים ומקבצי דיור. החברת מתמחה בכל שלבי הייזום, התכנון, הביצוע והשירות ומוגדרת ע"י משרד הבינוי והשיכון כ"חברה משכנת בלתי מוגבלת" ומסווגת ברשם הקבלנים בסיווג הגבוה ג-5.
לאורך השנים שומרת על הצלחתה בענף, בזכות רגישותה לצורכי הלקוחות הפרטיים והעסקיים ובזכות צוות מסור ומנוסה הכולל את כל קשת המקצועות הנדרשים, החל במהנדסים בוגרי הטכניון, דרך מנהלי עבודה קפדניים ומנוסים.