תקשורת כתרבות 10532
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | תקשורת כתרבות |
מילות מפתח | ממן, ממן 12, תקשורת, תקשורת כתרבות, תרבות |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 1098 |
תקציר העבודה
שאלה 1
על פי גישת ההפקה, יש להסתכל במבט בוחן וכמה שיותר מקרוב למה שנעשה מאחורי הקלעים של ארגוני התקשורת.
ארגוני תקשורת יכולים להיות שונים אחד מהשני וגם בתוך הארגון עצמו יכולים להיות סוגים שונים של ארגוני הפקה.
לעומת הגישה האידיאולוגית שטוענת שיש מסר חד משמעי בתכנים של תקשורת ההמונים, מחקרי ההפקה לעומת זאת טוענים שתהליך ההפקה מאוד מורכב וייחודי לכל ארגון ולכל סוגיו.
• המאמר של ליבס ופירסט: תמונות בחדשות חוץ, מערכת שיקולים המייצרת תמונה סמלית
המאמר בוחן את הגורמים שמביאים לכך שתמונות מסוימות נודדות ברחבי העולם והופכיות להיות נחלת הכלל….