תקשורת כתרבות 10532

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , ,
ציון 90
שנת הגשה 2019
מספר מילים 1098

תקציר העבודה

שאלה 1
על פי גישת ההפקה, יש להסתכל במבט בוחן וכמה שיותר מקרוב למה שנעשה מאחורי הקלעים של ארגוני התקשורת.
ארגוני תקשורת יכולים להיות שונים אחד מהשני וגם בתוך הארגון עצמו יכולים להיות סוגים שונים של ארגוני הפקה.
לעומת הגישה האידיאולוגית שטוענת שיש מסר חד משמעי בתכנים של תקשורת ההמונים, מחקרי ההפקה לעומת זאת טוענים שתהליך ההפקה מאוד מורכב וייחודי לכל ארגון ולכל סוגיו.

• המאמר של ליבס ופירסט: תמונות בחדשות חוץ, מערכת שיקולים המייצרת תמונה סמלית
המאמר בוחן את הגורמים שמביאים לכך שתמונות מסוימות נודדות ברחבי העולם והופכיות להיות נחלת הכלל….