תקשורת כתרבות 10532
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | תקשורת כתרבות |
מילות מפתח | ממן, ממן 11, תקשורת, תקשורת כתרבות, תרבות |
ציון | 92 |
שנת הגשה | 2018 |
מספר מילים | 765 |
תקציר העבודה
שאלה 1
א) בתחילת המאמר קארי מציג 2 תפיסות מקובלות לגבי מקומה של התרבות בחברה:
• "תקשורת כהעברה" – על פי תפיסה זו התקשורת היא אמצעי להעברת מידע במרחב ולקהלים רחבים ככל האפשר.
תפיסה זו מדברת על התקשורת ככלי של שליטה במרחב ובבני האדם שנעשית באמצעות העברה והטמעה של ידע ורעיונות, וכן ככלי שמספק צרכים מסוימים עבור האדם.
בנוסף, התקשורת באיזשהו מקום משפיעה, מחדשת, משנה וגורמת לאנשים להתנהג אחרת.
• "תקשורת כהתכנסות" – ….