10430 התנהגות ארגונית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 16 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות ארגונית-מיקרו |
מילות מפתח | 10343 התנהגות ארגונית-מקרו, 10430 התנהגות ארגונית, 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו, 13004 ניהול והתנהגות ארגונית, אבני בוחן לבגרותן של קבוצות, התחדשות ארגונית: עיצוב מחדש של התנהגות ארגונית יעילה, התנגדות לשינוי, ורום גישת הציפיות, חשיבת יחד, כוח ופוליטיקה בארגונים: דינמיקה של משאבי שליטה, מוטיבציה, מוטיבציה בעבודה, משחקי שטח ארגוניים תחרותיים, קבוצות עבודה בארגון, קבוצת עבודה עצמאית |
ציון | 92 |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 971 |
תקציר העבודה
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 16, ציון 92 – כולל הערות המנחה.
10434 התנהגות ארגונית-מקרו.
10430 התנהגות ארגונית-מיקרו.
13004 ניהול והתנהגות ארגונית.
חומר לימוד למטלה: מוטיבציה בעבודה, קבוצות עבודה בארגון, כוח ופוליטיקה בארגונים: דינמיקה של משאבי שליטה, התחדשות ארגונית: עיצוב מחדש של התנהגות ארגונית יעילה.
שאלות 4-1: תיאור מקרה.
שאלה 1:
א. הסבירו, באמצעות גישת הציפיות של ורום, מהי המוטיבציה של מוסה לשמש כראש המועצה של עין רום.
ב. המוטיבציה של מוסה לשמש כראש המועצה השתנתה במהלך תיאור המקרה. הסבירו כיצד השתנתה המוטיבציה ומדוע (איזה רכיב השתנה).
שאלה 2:
הסבירו אילו מאפיינים של חשיבת- יחד התקיימו בקרב עובדי המועצה.
שאלה 3:
הסבירו אילו תכסיסים, מן הסוג של משחקי שטח ארגוניים-תחרותיים, ננקטו במהלך תיאור המקרה.
שאלה 4: התנגדות לשינוי.
א. הסבירו מה היו הסיבות להתנגדותם של עובדי המועצה לשינויים שיזם מוסה.
ב. הסבירו כיצד באה לידי ביטוי התנגדותם של עובדי המועצה לשינויים שיזם מוסה.
שאלה 5: קבוצת עבודה עצמאית.
רק קבוצה בוגרת יכולה להיחשב כקבוצת עבודה עצמאית.
הסבירו כיצד אבני הבוחן לבגרותן של קבוצות מאפשרות את קיומם של הקריטריונים לעצמאותה של קבוצת עבודה.