שילוב טכנולוגיה בהוראת מתמטיקה: ההשפעה של טכנולוגיה על הישגי התלמידים
סוג העבודה | _טרם_נקבע_ |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | הוראת מתמטיקה, טכנולוגיה בהוראה, לימוד מתמטיקה, שילוב טכנולוגיה בחינוך |
שנת הגשה | 2014 |
מספר מילים | 802 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
שילוב טכנולוגיה בהוראת מתמטיקה:
ההשפעה של טכנולוגיה על הישגי התלמידים סיכום אינטגרטיבי של המאמרים:
Tabach, M., Arcavi, A., & Hershkowitz, R. (2008). Transitions among different symbolic generalizations by algebra beginners in a computer intensive environment. Educational Studies in Mathematics, 69(1), pp 53-71
Tabach, M., Hershkowitz, R., & Dreyfus, T. (2013). Learning beginning algebra in a computer-intensive environment. Mathematics Education, 45,
3 77–391.