לימוד מתמטיקה ואינטואיציה: השוואת הישגי תלמידים בין מטלות שפתרונן הנכון תואם לאינטואיציה לבין מטלות שפתרונן הנכון אינו תואם לאינטואיציה – המקרה של השוואת היקפים של צורות גיאומטריות | עבודה סמינריונית אמפירית כולל שאלונים!!
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | אינטואיציה, הוראת גאומטריה, הוראת מתמטיקה, השוואת היקפים, כלל אינטואיטיבי, לא אינטואיטיבי, לימוד מתמטיקה, למידה, מטלות השוואה, פתרון בעיות, תאוריית החוקים האינטואיטיביים |
שנת הגשה | 2018 |
מספר מילים | 3952 |
מספר מקורות | 11 |