סדנת פרסום - שיווק רובוט מכסח הדשא כמוצר חדש לשוק (ציון 92)
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | מוצר, פרסום, קבוצת מיקוד, קהל יעד, קהל מטרה, שוק, שיווק |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 931 |
תקציר העבודה
המטרה השיווקית: הינה לגרום לקהל הרחב ובעיקר לקהל היעד להזמין או לרכוש את המוצר, אך בשביל זה יש צורך ביצירת מודעות פרסום המציגות את תכונות המוצר בכדי שידעו שהמוצר אכן קיים בשוק ולגרום למוצר להיות אטרקטיבי בעיניהם.
קהל המטרה: אנשים מבוגרים, בעיקר גברים אשר להם ידע מכני והבנה, וכמובן הם אלה שמשתמשים במוצר לרוב. משפחות בעלות חצר, בעלי עסקי גננות. טווח הגילאים לערך הוא 20-60.
אסטרטגיה פרסומית: "יש מי שיעבוד בשבילך"-
העבודה ללא מקורות בי"ס לתקשורת סדנת פרסום – תרגיל מס' 2
תאריך הגשה: 8.1.09