ממ"ן - כל העבודות
שיטת הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה מבוססת על לימוד עצמי והגשת מטלות. מטלות אקדמיות באו"פ נקראות ממ"ן (מטלת מנחה) או ממ"ח (מטלת מחשב).
תחת ההגדרה ממ"ן ניתן למצוא עבודות בשלל המקצועות שיש בסמרטר.
מבוא לפוליטיקה השוואתית
קורס 10660 , ממ"ן 11 , ציון 93
ממ"ן
חלק א' (36 נקודות) שאלה 1 (36 נקודות) אילו מבין הקטעים הבאים נכונים ואילו לא? נמקו (אורך הנימוק לא יעלה על 10 שורות). א. מחקר סטטיסטי הוא מחקר …. נכון/לא נכון. נמקו. ב. "ממשל" מציין את מוסדות השלטון, .. נכון/לא נכון. נמקו. ג. גופים אזוריים הם מסגרת מסוימת של ארגון לא-ממשלתי, שבו ממשלים שכנים חוברים […]
מבוא לפוליטיקה השוואתית
קורס 10660 , ממ"ן 12 , ציון 91
ממ"ן
חלק א' (36 נקודות) שאלה 1 (36 נקודות) אילו מבין הקטעים הבאים נכונים ואילו לא? נמקו. (אורך הנימוק לא יעלה על 10 שורות) א. ברוב הדמוקרטיות הליברליות …נכון / לא נכון. נמקו. ב. פדרליזם דואלי… ג. חוקת איראן משלבת בתוכה מרכיבים של משילות רפובליקנית …נכון / לא נכון. נמקו. ד. בניגוד לבונדסטאג, שבו הקנצלר יכול […]
המשפט החוקתי של ישראל
קורס 10812 , ממ"ן 14 , ציון 89
ממ"ן
קראו את האירוע שלהלן, המחולק לקטעים, והשיבו — תוך התייחסות לפסקי דין ודברי חקיקה רלוונטיים — על השאלות שאחריו. קטע ראשון: בשנת 2025 נחקק חוק הדוגמנות. על פי החוק, לנשים וגברים מתחת לגיל 22 אסור לעבוד כדוגמנים. זאת על מנת למנוע מבני נוער צעירים וילדים לעסוק בכך. עוד נקבע כי לנשים אסור לדגמן בגדי ים […]
מבוא למיקרו כלכלה 10131
קורס 10131 , ממ"ן 11 , ציון 100
ממ"ן
מבוא למיקרו כלכלה,מטלה 11 , סמסטר 2025ב, ציון 100. עבודה מפורטת ומסודרת.
התנהגות ארגונית מיקרו 10430
קורס 10430 , ממ"ן 11 , ציון 98
ממ"ן
מטלה 11 בהתנהגות ארגונית מיקרו. ציון 98.
התנהגות ארגונית מיקרו 10430
קורס 10430 , ממ"ן 13 , ציון 99
ממ"ן
מטלה 13 בהתנהגות ארגונית מיקרו, תשובות מפורטות וברורות. ציון 99, .
אמנות ימי הביניים באירופה ובביזנטיון - ממן,
קורס 10755 , ממ"ן 12 , ציון 93
ממ"ן
ממן 12 בקורס ״אמנות ימי הביניים באירופה ובביזנטיון״ ציון 93! כתיבה אקדמית רהוטה לפי כל הכללים, ללא שימוש ב- AI. הוגש בשנת 2025. *** הנה טעימה קטנה: שאלה 1 בתשובה זו אערוך השוואה בין הכריכה האחורית של ספרי הבשורה של לינדאו ובין "אבזם של נרתיק" (פרק 2, עמ׳ 207 תמונה 4). ״אבזם של נרתיק״ הוא […]
אמנות ימי הביניים באירופה ובביזנטיון - ממן
קורס 10755 , ממ"ן 11 , ציון 90
ממ"ן
ממן 11 בקורס ״אמנות ימי הביניים באירופה ובביזנטיון״, ציון 90 כתוב בכתיבה אקדמית רהוטה לפי הכללים, ללא שימוש ב-AI. הוגש בשנת 2025. ***** הנה טעימה קטנה: שאלה 1 בתשובה לשאלה זו אתייחס לאדריכלות הנוצרית המוקדמת ולבזיליקה הנוצרית. סעיף א׳ בסעיף זה אתאר את מבנה כנסיית הגיה סופיה בקונסטנטינופוליס, שנבנתה במאה ה-6 בהוראתו של הקיסר קונסטנטינוס. […]
קורס ראשיתה של אירופה - ממן
קורס 10436 , ממ"ן 12 , ציון 100
ממ"ן
ממן 12 בקורס ״ראשיתה של אירופה״, ציון 100! עבודה מושלמת, בכתיבה אקדמית רהוטה ותמציתית, לפי כל הכללים הנדרשים. ללא שימוש ב-AI. הנה טעימה קטנה: שאלה 1 בתשובה לסעיף זה אתייחס לשושלת הקרולינגים. א. מפת הממלכה של קרל הגדול משנת 814 מלמדת על גודלה ועל אופייה. לעומת מלכים קודמים, קרל הגדול הצליח לכבוש ולהגדיל את שטחי […]
קורס ראשיתה של אירופה, ממן
קורס 10436 , ממ"ן 11 , ציון 97
ממ"ן
ממן 11 בקורס ״ראשיתה של אירופה״, ציון 97! הוגש בשנת 2025. כולל כתיבה אקדמית רהוטה לפי כללי הכתיבה הנדרשים, וללא שימוש ב-AI. העבודה תעזור לכם להבין איך לענות נכון על ממ״ן בקורס זה, גם אם קיבלתם שאלות אחרות. *********** הנה טעימה קטנה: שאלה 1 בתשובה לסעיף זה אתייחס לערים ולמסחר בקיסרות הרומית. א. החיבור ״תיאור […]
תולדות האמנות - קורס יסודות שפת האמנות החזותית - ממן
ממ"ן 12 , ציון 100
ממ"ן
ממ״ן 12 בקורס ״שפת האמנות החזותית״, בציון 100! עבודה מושלמת בלי הערות, כולל שילוב תמונות רלוונטיות מתוך היצירות המנותחות ורשימת ביבליוגרפיה. העבודה כתובה בשפה אקדמית רהוטה, על פי כל הכללים, וללא שימוש ב- AI. הנה טעימה קטנה: היצירה ״המרחץ הטורקי״ של סילביה סליי משנת 1973 מבוססת על מסורת ארוכת שנים של ציורי רחצה נשית בעירום, […]
תולדות האמנות - קורס יסודות שפת האמנות החזותית - ממן
קורס 10489 , ממ"ן 11 , ציון 100
ממ"ן
ממ״ן 11 בקורס ״יסודות שפת האמנות החזותית״, ציון 100! הוגש בשנת 2025. העבודה כוללת שילוב של תמונות רלוונטיות, והסברים תמציתיים ומדויקים בשפה האקדמית הנדרשת. תוכלו ללמוד מהעבודה איך לנתח בצורה נכונה כל יצירה שתקבלו בממן שלכם, ככה שגם אתם תקבלו 100 🙂 הנה טעימה קטנה: במטלה זו בחרתי לנתח את יצירה מס׳ 2 – טינטורטו, […]
מבוא למינהל וניהול ציבורי (10437)
קורס 10437 , ממ"ן 01 , ציון 100
ממ"ן
פתרון מלא של מטלת אופל 01 בקורס מבוא למינהל וניהול ציבורי (10437)
מטלת אופל 03 בקורס מבוא למינהל וניהול ציבורי (10437)
קורס 10437 , ממ"ן 03 , ציון 100
ממ"ן
פתרון מלא של המטלה בקורס מבוא למינהל וניהול ציבורי (10437)
פתרון מטלה 12 בקורס מדיניות חינוך 14028
קורס 14028 , ממ"ן 12 , ציון 95
ממ"ן
פתרון מטלה 12 בקורס מדיניות חינוך 14028 חלק מהמקורות Moshel, S. (2022). The Historical Roots of Governance Deficits in Israeli Early Childhood Education and Care Services. Children and Youth Services Review, 133, 106341. Gaziel, H. H. (2010). Why educational reforms fail: The emergence and failure of an educational reform: A case study from Israel. Globalisation, […]
מטלה 13 בקורס מדיניות חינוך
קורס 14028 , ממ"ן 13 , ציון 95
ממ"ן
פתרון ממן 13 ציון 95 חלק מהמקורות מקורות: Coburn, C. E. (2005). The role of nonsystem actors in the relationship between policy and practice: The case of reading instruction in California. Educational evaluation and policy analysis, 27(1), 23-52. Cuban, L. (2012). Standards vs. Customization: Finding the Balance. Educational Leadership, 69(5), 10-15. McDonnell, L. M., […]
פתרון מטלה 15 קורס מדיניות חינוך
קורס 14028 , ממ"ן 15 , ציון 87
ממ"ן
פתרון מקורות: גוטווין, ד. (2022). הרפורמה בבחינות הבגרות היא רפורמת המבוססים. הארץ. קדרי עובדיה ש. (2022). מרפורמת הבגרויות ועד אבי מעוז, האחראית על תוכניות הלימודים פורשת בחשש לעתיד החינוך. הארץ. Gillborn, D. (2014, January). Racism as policy: A critical race analysis of education reforms in the United States and England. In The Educational Forum (Vol. […]
בקורס "מבוא לקולנוע ישראלי" - קורס מס' 10421
קורס 10421 , ממ"ן 12 , ציון 100
ממ"ן
3.א. הסרטים אוונטי פופולו (רפי בוקאי, 1986) ו-בלוז לחופש הגדול (רנן שור, 1987) חוזרים אל שתי מלחמות עבר – הראשון אל מלחמת ששת הימים, והשני אל מלחמת ההתשה. 3.ב. "מחאה מותקת" היא מחאה שמבטאת את עצמה באופן עקיף, משום שהתנאים ההיסטוריים לא איפשרו לבטאה באופן ישיר ולהתייחס ישירות למושא המחאה עצמו. הסרטים אוונטי פופולו ובלוז […]
בקורס "מבוא לקולנוע ישראלי" - קורס מס' 10421
קורס 10421 , ממ"ן 11 , ציון 98
ממ"ן
תחילתן של התשובות מובאת כאן: 2.א. גיבורי הקולנוע הלאומי הוצגו כמי שחושבים קודם כל על טובת המדינה ועל גורלה, ומקריבים את נוחותם, ביטחונם וחייהם למען הכלל ולמען השגת המטרה הציונית. לעומתם, גיבורי הקולנוע העממי הם גיבורים השרויים במתחים מעמדיים ומוארים בדרך כלל באור קומי. בהתאם לערכיה של חברה בורגנית, הם עסוקים בעצמם וחותרים להישגים אישיים […]
ג'נוסייד ( 10664) מטלה 14
קורס 10664 , ממ"ן 14 , ציון 100
ממ"ן
אמנת האו"ם למניעת וענישת ג'נוסייד מונה ארבע קבוצות שרדיפתן מוגדרת כרצח עם. מיהן אותן קבוצות? אילו קבוצות נעדרות מן האמנה? הדגימו באמצעות מקרה-בוחן אחד לכל קבוצה, בהסתמך על מקרה-בוחן שנלמדו במהלך הקורס. התאוריה המרכזית של חוקרי ג'נוסייד עוסקת ביצירת מודל מחקרי ובו מכנים משותפים למקרי ג'נוסייד שונים. הסבירו את המודל הזה ותארו את מרכיביו (תנאי […]
החיזיון השייקספירי - "חלום ליל קיץ"
קורס 10215 , ממ"ן 11 , ציון 90
ממ"ן
דיון ביחסים שבין חלום, אשליה ודמיון לבין ערות, מציאות ושכלתנות, כפי שהם מתבטאים במחזה "חלום ליל קיץ"; הסברה והדגמת שלושה מושגים/נושאים מהמחזה – אירוניה דרמטית,תפקידיו השונים של פק, משמעות שם המחזה
החיזיון השייקספירי - "הנרי הרביעי"
קורס 10215 , ממ"ן 12 , ציון 90
ממ"ן
הבחנה בין אירוניה לשונית לאירוניה של מצב; הסברת והדגמת מושגים ונושאים מהמחזה – תפקידיו השונים של הוטספר במחזה, סיום פתוח, מחזה היסטורי
החיזיון השייקספירי - השוואות והקבלות בין המחזות "המלך ליר", "חלום ליל קיץ" ו"הנרי הרביעי"
קורס 10215 , ממ"ן 13 , ציון 90
ממ"ן
השוואת היחסים בין אבות וצאצאיהם במחזות "המלך ליר" ו"חלום ליל קיץ"; הסברת והדגמת נושאים ומושגים מתוך המחזות "הנרי הרביעי" ו"המלך ליר" – אנלוגיה בין ליר וגלוסטר ותרומתה למחזה, תפקידי השוטה במחזה, תפקידי הסערה במחזה
החוויה התיאטרונית - "מקבת" ו"אדיפוס המלך"
קורס 10154 , ממ"ן 12 , ציון 90
ממ"ן
ניתוח תפקידה של התמונה השלישית בעיצוב הדמות ובבניית הסוגיות התמטיות בהן עוסק המחזה "מקבת"; ניתוח תפקידן של שורות הפתיחה בעיצוב הדמות ובבניית הסוגיות התמטיות בהן עוסק המחזה "אדיפוס המלך"; הסברת והדגמת מושגים ונושאים שונים על פי "מקבת" ו"אדיפוס המלך" – מוטיב הראייה והעיוורון, קתרזיס, גיבור טרגי
החוויה התיאטרונית - השוואת אופן ההתמודדות עם חוויית המוות בין "ההולכים בחושך" לבין "מחכים לגודו"
קורס 10154 , ממ"ן 15 , ציון 90
ממ"ן
דיון תוך השוואה בהתמודדותה של דמות עם שאלת המוות במחזה "ההולכים בחושך" של חנוך לוין לבין המחזה "מחכים לגודו" של סמואל בקט והבאת דוגמאות שבהן מתגלמת התמודדות זו באמצעים תיאטרוניים וצורניים; ארבעה מאפיינים מרכזיים במחזה "מחכים לגודו" בהתייחסות להיבטים תיאטרוניים ותמטיים
ממ״ן 12- מבוא ללימודי תקשורת
קורס 10408 , ממ"ן 12 , ציון 95
ממ"ן
ממ״ן 12- מבוא ללימודי תקשורת סמסטר אביב 2025 ציון 95
ממ״ן 11- מבוא ללימודי תקשורת
קורס 10408 , ממ"ן 11 , ציון 93
ממ"ן
ממ״ן 11- מבוא ללימודי תקשורת 10408 ציון 93 שאלה 1 א. מודל לאסוול. ב. מודל ההעברה.
האסלאם מבוא להיסטוריה של הדת
קורס 10432 , ממ"ן 12 , ציון 89
ממ"ן
האסלאם מבוא להיסטוריה של הדת ממן 12 ציון 89
דיני עבודה - 10354
קורס 10354 , ממ"ן 12 , ציון 100
ממ"ן
ממן 12 בקורס דיני עבודה בציון 100. הקובץ כולל את השאלות ואת התשובות. פסקי הדין לעבודה הם טוליפ וגירית מחוברת עדכוני הפסיקה, חומר הלימוד הרלוונטי הוא כרך ב פרק רביעי
מושגי יסוד ביחסים בין לאומיים
קורס 10205 , ממ"ן 13 , ציון 100
ממ"ן
ממ"ן 13, מושגי יסוד ביחסים בין לאומיים 10205. ציון 100 1. א. הגדירו את המושגים: גלובליזציה של הסחר, גלובליזציה של הייצור וגלובליזציה של העבודה. כחלק מתהליך הגלובליזציה, במסגרתו מתרחבים הקשרים בין מדינות העולם, אנו עדים להעמקת הקשרים בין מדינות בהיבטים הכלכליים. את תהליכי הגלובליזציה במישור הכלכלי ניתן להסביר באמצעות שלושה מאפיינים מרכזיים – גלובליזציה של […]
מטלת מנחה בקורס יהודי צפון אפריקה במאות ה-יט' – כ' שמספרו 10311, סמסטר אביב 2025 ב יחידה מס' 1
קורס 10311 , ממ"ן 11
ממ"ן
ממ"ן 11 במסגרת הקורס יהודי צפון אפריקה במאות ה-יט' – כ' שמספרו 10311, סמסטר אביב 2025 ב יחידה מס' 1 – הקולוניאליזם הצרפתי במדינות מגרב, מאפיינים וכן, השפעת מערכת החינוך שהתפתחה באלג'יר, תוניסיה ומרוקו על שילובם של היהודים בקרב צרפתים
קורס דידקטיקה של הוראת התקשורת - 55478
קורס 55478 , ממ"ן 11 , ציון 90
ממ"ן
חלק א : ספירלת השתיקה מטרות הוראתו: התלמידים ידעו לבחון את מידת הפלורליזם ואת הגורמים שמונעים השגתיו. התלמידים יכירו לבחון דרך שיח התקשורת את המילים הסמויות והגלויות לקידום נושאים מסוימים ולהשתקת נושאים אחרים. התלמידים יכירו בעזרת ניתוח תכני תקשורת, השיקולים שדרכם התקשורת משתיקה קולות ובמקביל מגבירה קולות. התלמידים ידעו לבחון את הגורמים שעל פיהם התקשורת […]
קורס דידקטיקה של הוראת התקשורת - 55478
קורס 55478 , ממ"ן 13 , ציון 80
ממ"ן
חלק א – צירים מארגנים שאלה א: מדיה חדשים ושינוי חברתי: יצירת ציר מארגן שמסייע להבין את הקשר בין מדיה חדשים ושינוי חברתי, ואיך משתנים דינמיות השלטון והכוח דרך כלי תקשורת חדשים. חופש הביטוי והתקשורת: יצירת ציר מארגן המציג את דינמיקת חופש הביטוי והתקשורת במדינה, כולל את הקשרים בין חופש הביטוי לבין רמת הדמוקרטיה במדינה. […]
סוציולוגיה של התרבות סמסטר א2025
קורס 10659 , ממ"ן 12 , ציון 93
ממ"ן
ממן 12 סוציולוגיה של התרבות. הנושאים עליהם הממן מדבר: תקופת השיווקיות, תכונות ארגוניות, ריכוזיות אופקית גבוהה, ריכוזיות אנכית נמוכה, סינרגיה ושיווקיות, פיטרסון, אילוצים מוסדיים, מבנה אירגוני, מבנה ענפי, המדינה, הטכנולוגיה, חוק ורגולציה, ז'אן בורדיאר, סימולקרה, היפר מציאות
סוציולוגיה של התרבות סמסטר א2025
קורס 10659 , ממ"ן 11 , ציון 95
ממ"ן
ממן 11 סוציולוגיה של התרבות,הנושאים עליהם כתוב בממן: קליפורד גירץ, תרבות כמכלול אורחות חיים, תרבות כמכלול משמעויות, תודעה קולקטיבית של אמיל דורקהיים, ייצוגים קולקטיבים, מערכון מיון, זיגמונד פרויד, מייקלס שדסון הקריטריונים של נשאי התרבות. יכולת איחזור, כוח רטורי, תהודה, שמירה מוסדית, החלטיות,
מדיניות ציבורית 2025א
קורס 10723 , ממ"ן 14 , ציון 95
ממ"ן
מטלה זו היא הכנת סוגייה מחקרית קצרה תיאור העבודה: עבודה זו עוסקת בניתוח רפורמת "מעבר בקליק" במערכת הבנקאית בישראל, שהושקה במטרה להגביר את התחרות, לחזק את כוח המיקוח של הלקוחות ולהקל על מעבר בין בנקים. העבודה מסבירה את הצדקות המדיניות לרפורמה, תוך ניתוח כשלי שוק, ריכוזיות בנקאית וחסמים מבניים שפגעו בתחרות. בנוסף, היא מציגה את […]
מדיניות ציבורית 2025א
קורס 10723 , ממ"ן 11 , ציון 90
ממ"ן
מטלת מנחה ממ"ן 11 מדיניות ציבורית, עבודת מחקר מקיפה ומעמיקה בתחום המדיניות הציבורית, המבוססת על מקורות אקדמיים מובילים. העבודה מנתחת גישות שונות למדיניות ציבורית, כולל מודלים של קבלת החלטות, רגולציה, כשלי שוק וממשל, תוך שילוב דוגמאות מהמציאות הישראלית והבינלאומית. מתאימה במיוחד לסטודנטים לקראת בחינות או כתיבת עבודות סמינריוניות. כולל הגדרות מושגים, סקירת תיאוריות וניתוחי מקרים […]
מדיניות ציבורית 2025א
קורס 10723 , ממ"ן 12 , ציון 90
ממ"ן
ניתוח כשלי שוק ומדיניות ציבורית באמצעות מקרה מבחן מחירי הטיסות באל-על עבודה זו מציעה ניתוח מעמיק של כשלי שוק במצב של מונופול זמני, תוך בחינת גישת האינטרס הציבורי כצידוק להתערבות המדינה. העבודה מנתחת את השפעת מחירי הטיסות בתקופת מלחמה, תוך הצגת גורמים כלכליים ורגולטוריים המשפיעים על ריכוזיות השוק. נידונים מושגים כמו רגולציה, צדק חלוקתי והגנה […]
החוויה התיאטרונית - "חזרות על העלמה יוליה" ו"קדיש לנעמי"
קורס 10154 , ממ"ן 11 , ציון 90
ממ"ן
הסבר בקצרה על המושג "חוצבמה" ודוגמאות מתוך "חזרות על העלמה יוליה" ו"קדיש לנעמי"; הסברת המושג "תנועה" מתוך "קדיש לנעמי"
מבוא לחשיבה חברתית - 10161
קורס 10161 , ממ"ן 12 , ציון 93
ממ"ן
שאלה 1 30 נקודות א. בכרך א, פרק ,8 סעיף 1 מה נחשב בעיני החברה לפסולת?, מוצגת דוגמה מתוך ספרו של צארלס דיקנס, להמחשת הרעיון שפסולת הוא מושג דינאמי המשתנה מעת לעת ומחברה אחת לשניה. הציגו חפץ אשר בתום השימוש בו )או כאשר התקלקל( נחשב היום לפסולת, אולם בעבר היה זוכה "לחיים חדשים". במידה ואתם […]
