התא: מבנה ופעילות (מתכונת סמסטריאלית) 20452 ממ״ן 13 - 2023א
קורס 20452 , ממ"ן 13 , ציון 100
ממ"ן
ציון 100
עבודות אקדמיות שהוגשו באוניברסיטה הפתוחה.
יש לנו מאות עבודות למכירה – מטלות, מבחנים, סיכומי קורס, סיכומים למבחן, סמינריונים.
ציון 100
האדם, מערכת אקולוגית, פוטוסינטזה, בסיס אנרגטי, אוכלי צמחים, ביומסה, צרכנים ראשוניים
העשורים האחרונים הביאו עימם התעניינות מחקרית גוברת במושג תרבות ארגונית ובמחויבות הארגונית ובקשרים ביניהן (Acar, 2012). נהוג להגדיר תרבות ארגונית כמכלול של אמונות וציפיות המשותפות לכלל חברי הארגון. על בסיס האמונות והציפיות הללו מתפתחים הנורמות המעצבות את ההתנהגות של חברי הארגון (Kim & Kim, 2015). התרבות הארגונית מעצבת את האקלים, היחסים הבין אישיים והיחסים המקצועיים […]
מחקר זה מנסה להשיב על השאלה: מה הם האתגרים והדילמות האתיות והמוסריות שמתמודדות עמן יועצות חינוכיות בקרב בני נוער בסיכון. לתפקיד היועצת חשיבות רבה והוא כולל תחומי עבודה רבים הדורשים ממנה מילוי תפקידים מרובים, דבר היוצר זיקות מקבילות הגורמות לה לעמוד בצומת של צפיות, דרישות ולחצים מתנגשים ולהיקלע לקונפליקטים ולדילמות אתיות. הדבר מהווה הצדקה למחקר […]
עבודה סמינריונית המוגשת במסגרת הקורס " פרויקט מחקר : מדיניות ציבורית , צבא ובטחון שירותם הצבאי של יוצאי מדינות ברית המועצות בצה"ל והשפעתו על תחושת השייכות שלהם לחברה הישראלית צה"ל ממלא תפקיד חשוב בחברה הישראלית, כאשר הגיוס לצבא הינה חובה חוקית עבור נשים וגברים בישראל והצבא נחשב לאמצעי חיוני הנחוץ לקיומה של המדינה, ועל כן […]
לדוגמא מובאת התשובה לסעיף א שאלה 4: א. יחסי הפסקול והתמונה הם דיאגטיים, מגיעים מעולם הסרט, מהמסך שברחובות. הם גם אונסקרין, ניתן ממש לראות ולשמוע את קטע החדשות מהמסכים ברחובות בהם אנדרטון רץ. אך הם לא סינכוניים – מצד אחד יש פרסומת המבטיחה עתיד בטוח עם משפחות וילדים שמחים, ומצד שני יש את אנדרטון, רץ […]
לדוגמא – התשובה לסעיף ג' שאלה 6: ג. המשמעות הדרמטית- זווית הצילום הגבוהה בפריימים 1 ו-3 ומראה לנו את למאר הגבוה, הבוס, אל מול אנדרטון הנמוך שכפוף לו. היא ממחישה לנו את יחסי הכוחות בין למאר ואנדרטון, למאר מחלק פקודות במהלך השיחה ואנדרטון מבטיח לפעול לפיהן. הסמיכות ביניהם הינה אינטימית. הקונפליקט – על אף ההבדל […]
לדוגמא סעיף א שאלה 4: א. 1. במישור הקדמי ניתן לראות את ההילה בידו של השוטר, ואת הרימון והאקדח סביב מותניו. בנוסף יש עוד שוטר בצד השני. במישור האמצעי נמצא הבעל . המשמעות הדרמטית של הפריים- להראות לנו את הנחיתות המוחלטת של הבעל שנאזק ורחוק מהמצלמה לעומת השוטרים וכלי נשקם שסוגרים עליו שהם קרובים למצלמה. […]
ממ"ן 12 בקורס לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט 10698 האוניברסיטה הפתוחה, סמסטר קיץ (2023) אורך הממ״ן כ- 5 עמודים, מלל בגודל 11, גופן Arial שאלה 1 תארו והדגימו שלושה סיכונים אפשריים הקשורים לתחום זה. ב. תארו מחקר המתייחס לתחום שעסקתם.ן בו בסעיף א, כפי שהוא בא לידי ביטוי בהשפעה על ילדים הצופים בטלוויזיה. לאחר תיאור המחקר, […]
ממ"ן 13 בקורס לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט 10698 האוניברסיטה הפתוחה אורך העבודה כ- 4 עמודים, המלל בגודל 11, גופן Arial 1. בקרב ילדים מכל הגילים קיימת אותה יכולת לתשומת לב פעילה. 2. לילדים אין אפשרות של ממש ללמוד מהטלוויזיה. 4. ילדים הופכים להיות צרכנים נלהבים של מוצרים שונים בגלל צפייה בפרסומות בטלוויזיה. 5. […]
ממ״ן 11 בקורס שונות בחינוך 10807 3 עמודים מלאים, מלל בגודל 11, כתב Arial האוניברסיטה הפתוחה א. מה הן תכונות מורכבות ומה מאפייניהן? ב. האם אינטליגנציה היא תכונה מורכבת? א. הציגו את שלושת ההיבטים של רב-תרבותיות מנקודת המבט של קבוצות המיעוט.. א. הגדירו את המושג "הון תרבותי" ב. הציגו והסבירו את שלושת המצבים להון […]
סיכום לקורס שונות בחינוך 10807 האוניברסיטה הפתוחה סיכום מסודר ומפורט הכולל בתוכו הסבר לכל מאמר הנחוץ למבחן וכתשובות לממ״נים. אורך העבודה כ- 32 עמודים, מלל בגודל 11, גופן Arial יחידות לימוד- שונות בין אישית- ביולוגיים, פסיכולוגיים, חברתיים-תרבותיים היענות לשונות השפעות אידיאולוגיות, פוליטיות פדגוגיה וניהול למידה רמת ביה"ס והקהילה טכנולוגיות למידה רמת הפרט והכיתה מבנה וארגון […]
ממ"ן 13 בקורס- מושגי יסוד ויחסים בין לאומיים (10205) . 4 עמודים, גופן Arial, מלל בגודל 11. חומר הלימוד למטלה: פרקים 7-9 בספר הקורס שאלה 1 ( 40 נקודות) א. הסבירו את המושג "דיפלומטיה של אילוץ" ואת התנאים התורמים ליעילות השימוש בה. ב. . שאלה 3 (40 נקודות) א. הגדירו את המושגים "פירוק נשק" […]
סיכום מפורט ומסודר לקורס מושגי יסוד ביחסים בין לאומיים (10205) האוניברסיטה הפתוחה יש הסברים לכל היחידות, עם סיכום למאמרים הרלוונטים למבחן ולממ״נים. הסיכום מכיל 35 עמודים, המלל בגודל 11 וגופן Arial הסיכום מכיל את החומרים הבאים: חלק א׳- מגמות ותרומות בפוליטיקה העולמית 1. חקר הפוליטיקה העולמית 2. תאוריות של פוליטיקה עולמית 3. תיאוריות של קבלת […]
סיכום מפורט ומסודר לקורס תקשורת פוליטית בעידן הדיגיטלי (10716) יש הסברים לכל היחידות, עם סיכום למאמרים הרלוונטים למבחן ולממ״נים. הסיכום מכיל 32 עמודים, המלל בגודל 11 וגופן Arial הסיכום מכיל את החומרים הבאים: יחידה 1- תאוריות ליבה בחקר תקשורת פוליטית הגדרה של תקשורת פוליטית תיאוריה של קביעת סדר היום *ויימן וברוסיוס- סדר יום בעידן הדיגיטלי: […]
ממ"ן 13 בקורס- תקשורת פוליטית בעידן הדיגיטלי (10716) 3 עמודים מלאים, גופן Arial, מלל בגודל 11. חלק א בזמן האחרון נערכו כמה מערכות בחירות בישראל. המפלגות הקדישו מאמץ רב לקמפיינים של שכנוע ותעמולה בתקשורת וברשתות החברתיות, התקשורת סיקרה את המפלגות ואת המועמדים, העלתה נושאים לדיון, ניסתה להבין ולדווח על עמדות הציבור וערכה סקרים תכופים לגבי […]
סיכום מפורט ומסודר לקורס לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט 10698 יש הסברים לכל היחידות, עם סיכום למאמרים הרלוונטים למבחן ולממ״נים. מלל הסיכום בגודל 11, גופן Arial הסיכום מכיל את החומרים הבאים: -מתוך הספר "לגדול עם הטלוויזיה" (ספר אפור כהה) יחידה 1: הטלוויזיה וההקשר המשפחתי עמודים 23-75 יחידה 2: טלוויזיה והתפתחות קוגניטיבית עמודים 91-141 יחידה 3: טלוויזיה […]
ממ"ן 13 לקורס שונות בחינוך 10807 האוניברסיטה הפתוחה אורך העבודה כ- 4 עמודים, מלל בגודל 11, גופן Arial רפורמת חטיבות הביניים (משנת 1968)ותוצאותיה ב. "מדיניות החינוך החדשה, שבאה לידי ביטוי ברפורמת חטיבות הביניים, נחשפה לניגודים שבין חתירה לשינוי לבין שימור הקיים" – הסבירו משפט זה ביחס לקביעת מדיניות החינוך בשנות ה-50 וה-60 של המאה העשרים. […]
סיכום מסודר ומפורט לקורס תכנון לימודים הוראה והערכה 10106 כ- 40 עמודים הכוללים הסבר לכל מאמר הנחוץ למבחן וכתשובות לממ״נים. המלל בגודל 11 גופן Arial יחידות לימוד- 1. המורכבות. 2. מטרות. 3. פיתוח והטמעה. 4. שיטות הוראה-למידה. 5. טכנולוגיות דיגיטליות. 6. הערכת תכניות לימודים. 7. הערכת הישגים. יש הסברים מפורטים לכל היחידות, עם הסבר למאמרים.
ממ"ן 14 בקורס- תכנון לימודים הוראה והערכה 10106 האוניברסיטה הפתוחה מלל העבודה בגודל 11, כתב Arial א. אמות המידה (קריטריונים) להערכת הישגים של תלמידים. ב. תפקידי הערכת הישגים של תלמידים.
ממ"ן 12 בקורס תכנון לימודים הוראה והערכה 10106 האוניברסיטה הפתוחה ציון 100 העבודה באורך 6 עמודים, גודל 11, גופן Arial שאלה 1 א. הציגו והסבירו את ארבע השלבים במודל הרציונלי של טיילר. ב. מהי הביקורת העיקרית כנגד המודל של טיילר? ג. ?
מטלה לקורס נשים בחברה היהודית בארץ ישראל קורס 10582 ממ"ן 13 שאלות: שאלה 1 א. השלבים השונים של התפתחות המאבק לזכות הבחירה לנשים בישוב היהודי בא"י במישור המקומי ובמישור הארצי: ב. מטרותיה של "התאחדות הנשים לשווי זכויות" ויחסה לפמיניזם ולציונות: שאלה 2 א. מדיקליזציה של האמהות: ב. פעילותם של ארגוני הנשים הדסה וויצ"ו בישוב היהודי […]
שוויון הזדמנויות ועיקרון ההגנה של נשים בשוק העבודה מעוגנים במספר חוקים, בניהם חוק עבודת נשים; חוק שכר לעובד ולעובדת; חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה וכן החוק למניעת הטרדה מינית (נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה, 2018). בפועל, שוק העבודה מדגים אי שוויון מגדרי הבא לידי ביטוי בפערים במשאבים ובשכר של גברים לעומת נשים (קריכלי-כץ, 2019), וכן מתפקד כזירה […]
עבודה זו עוסקת באקלים בית ספרי בהקשרים של התנהגות מורים, פלטפורמות טכנולוגיות זמינות ותפיסות של תלמידים ומורים את הסדר ואת המרחב בכיתה. העבודה בוחנת את אופן ההיווצרות של אקלים בית ספרי, חיובי או שלילי, ואת התפיסות לגביו בהתאם לשלושה פרמטרים. תחילה, ייבחן הקשר בין אקלים בית ספרי להתנהגות של מורים במרחב הבית ספרי, כמו גם […]
How Men and Women Experience Stress Differently. Watch the clip and mark the correct answer. In the past, stress was more temporary / permanent. Today, stress is more temporary / permanent. Women usually talk to someone / use distraction to handle stress. Men usually talk to someone / use distraction to handle stress. The clip […]
Privacy in the workplace: Does it exist? Pre-Reading Read the title and the sentences under the title. According to the title and sentences under the title, does the author think that monitoring people in the workplace is positive, negative or both? Check (✔) your answer and explain. _____Positive _____Negative _✔_Both Because it is mentioned in […]
Text 1 – Leadership Styles and Group Behavior Pre-Reading Three Leadership Styles
The Placebo Effect Pre-Reading 1. Based on your general knowledge, what is a “placebo”? Explain in your own words, in 1-2 sentences. from my knowledge placebo is an inactive treatment, sometimes called “sugar pills”. (6 points) Eye-catching features (title, information under the title, picture, graphs, etc.) 2. Based on the eye-catching features, predict whether the […]
INDOCHINESE REFUGEE FAMILIES and ACADEMIC ACHIEVEMENT Pre-reading: 1. Read the eye-catching features (title, sentences under the title, pictures and captions, graphs, etc.) and paragraph 1. What issue will the text discuss? Write in your own words in English. The children of Indochinese refugees excel in the American school system. An analysis of the factors underlying […]
יחידה 2 – רואנדה מושגים מרכזיים: גזענות (תורת גזע): גִּזְעָנוּת היא עמדה שלפיה בקרב בני אדם מתקיים קשר הכרחי בין מוצאם לבין תכונות אופי מסוימות, או לעיתים גם כישורים שכליים או לעיתים סגנונות תנועה והליכה, כך שהיחיד אינו נשפט על פי ייחודו האישי אלא על פי השתייכותו לקבוצה בלבד. ברוב המקרים משתמעת מהגישה גם עליונותה […]
תקציר משא ומתן הוא תהליך דינמי שדרכו עוסקים בדיונים כדי להגיע להסכם או פשרה משביעי רצון הדדי. מרחק פסיכולוגי, מתייחס למידה שבה אנשים תופסים אובייקט או אירוע כרחוק או קרוב מהם, ואשר יכול להשפיע על האופן שבו אנשים חושבים ותופסים מידע, כגון צבע. היחסים בין מגדר ומשא ומתן נחקרו באופן נרחב, ומחקר זה נועד לחקור […]
הבדלי השחיקה בין מורים בחינוך המיוחד בהשוואה למורים בחינוך הרגיל. תוכן העניינים……………………………………………………………………2 מבוא ………………………………………………………………………………3 1. שחיקת מורים מהי………………………………………………………….3 1.1 שחיקה בעבודה……………………………………………………………..3-5 1.2 שחיקה בהוראה…………………………………………………………….5-7 1.3 גורמי שחיקה………………………………………………………………..7-9 1.4 השפעות השחיקה…………………………………………………………..9 2. הוראה בחינוך הרגיל…………………………………………………………….10-11 2.1 מאפייני המורה ואינטראקציה עם התלמיד………………………..11-14 2.2 תכנון שיעורים……………………………………………………………14-15 3. הוראה בחינוך המיוחד…………………………………………………..15-17 3.1 הכשרת המורים…………………………………………………………….17-19 3.2 תהליך הלמידה……………………………………………………………..19-20 3.3 תוכנית […]
כרך א '– זהות בסימן שאלה: מגדר, מעמד, לאו ם פרק 1 הבניה : התהליך היצירתי שבו בני אדם מגדירים את המציאות באמצעות אינטראקציה חברתית. הבניה חברתית זה מושג מאוד מרכזי במדעי החברה, מושג שקשור לפרדיגמה שנקראת "אינטראקציה סימבולית: הבניה חברתית זה בעצם התהליך היצירתי שבו בני אדם מגדירים את המציאות וזה נעשהבאמצעות אינטראקציה חברתית. […]
בס"ד הוראה : מקצוע אומנות ואמנות / 10363 תפיסת ההוראה כאומנות (craft) :למידת מקצוע ההוראה תוך כדי צפייה במומחים. תפיסת ההוראה כאמנות- art)(: גישה זו מדגישה את היבטים האמנותיים בעבודת המורה בדומה לאומן: צייר, פסל… מאמרים העוסקים בהיבטים שונים של ההוראה כפרופסיה: ✓ כשר, א) '2004(. אתיקה מקצועית . ✓ Darling-Hammond, (2001a), Standard Setting in […]
כרך א' פרק 1 – מבוא זהות התשובה לשאלה – מי אני ?. כל אדם נולד עם מספר רב של זהויות, כמו: שם משפחה, מין, מוצא, דת ועוד. מושג הזהות כורך בתוכו: -חיבור בין הפן האישי לפן החברתי. -מעורבות פעילה מצד כל מי שמאמץ לעצמו זהות -היותנו זהים לבני אדם אחדים ושונים מאחרים, דבר המתבטא […]
ממ"ן 11 מבוא לפסיכולוגיה שאלה 1: 2 גישות בנות זמננו שהושפעו מגישה פסיכולוגית מוקדמת: א. הגישה האבולוציונית הושפעה מהפונקציונליזם –שתי הגישות שואלות למה אנחנו כפי שאנחנו? איזה מטרות משרת המבנה התודעתי וההתנהגותי שלנו? כיצד הוא תורם לקיומנו בעולם הזה? שתי הגישות בוחנות את יחסי הגומלין בין הסביבה לאדם, כאשר הפונקציונליזם שואל כיצד התודעה הייחודית של […]