קמפיין דוברות: הסוכנות היהודית
מוסד לימוד | מכללת ספיר |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | דוברות, הודעות לעיתונות, ניתוח swat, סוכנות יהודית, עיתונות, תדמית |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 2147 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
המחלקה לתקשורת שם הקורס: יסודות הדוברות קמפיין גמר "הסוכנות היהודית" מטרת העבודה היא לבנות קמפיין דובררות חדש לסוכנות היהודית.
הסוכנות היהודית אשר הוקם בשנת
1 929. לפני קום המדינה שימשה מעין "ממשלה" של המדינה בדרך. עם קום המדינה, הממשלה הסדירה את פעילות הסוכנות היהודית ב"חוק המעמד" שהתקבל ב-1950.
מאז, תפקידיה של הסוכנות היהודית הם עידוד עליית יהודי התפוצות וסיוע לקליטתם בארץ, חינוך יהודי בתפוצות, חילוץ והצלה של יהודים במצוקה, עידוד להתיישבות ולאחדות העם היהודי. עם זאת מיצובו של הסוכנות היהודית בעיני הציבור הישראלי הינו כארגון שהדעות עליו חלוקות לגבי חשיבותם של ההתפקידים אותם הוא אמור למלא דבר שפעם החיוניות שלהם לישראל ולעם היהודי לא עמדה בסימן שאלה בראשית המדינה.