דידקטיקה של הוראת האזרחות 69007 בדוק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | דידקטיקה של הוראת האזרחות 69007 ממן 12 בדוק |
שנת הגשה | 2017 |
מספר מילים | 836 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה (ממ"ן) 12
הקורס: 69007
– דידקטיקה של הוראת אזרחות סמסטר: 2017ב אנא שימו לב: את המטלות יש לשלוח באמצעות מערכת המטלות המקוונת באתר הבית של הקורס.
הסבר מפורט ב"נוהל הגשת מטלות מנחה" ענו על שתי השאלות הבאות. את התשובות יש לכתוב במקומות המיועדים לכך בעמודים הבאים. הציפייה היא לתשובות ממוקדות וענייניות, ולכן לכל תשובה מקום מוגבל. נא לא לשנות את הגדרות הטבלה (גובה שורה), גודל הפונט או המרווח בין השורות. אנא הקפידו שלא לחרוג מהמקום הנתון לכל תשובה! הגשת מטלה זו לבדיקה פירושה כי כתבת את המטלה בעצמך, על סמך חומר הלימוד של הקורס בלבד, ללא שימוש בחומרים של סטודנטים אחרים.
במידה ונעשה שימוש במקורות אחרים (כולל ברשת האינטרנט), יש לציין זאת במפורש בגוף המטלה ולהסביר את השינויים שביצעת במקור על מנת להשביח אותו ולהתאים אותו. שימו לב: עבודה משותפת או כתיבת טקסט שאיננו מקורי כאילו נכתב ע"י מגיש המטלה הן בגדר עבירה אקדמית הגוררת טיפול משמעתי.
נא להקליד את שמך המלא כאן, והדבר ייחשב הסכמה לדברים: חן חנה חסן שאלה 1 (70 נקודות) נושא ההוראה שבחרתי הוא: עקרון זכויות האדם והאזרח 2/2
המהלך הצפוי בכיתה (יש להתייחס במפורש למיומנות הנדרשת ולחלקו של המורה): 20/40 המהלך הצפוי בכיתה בדגש על הוראת מושג.
פתיחה: המורה יציג את ההגדרה של "זכויות טבעיות", "זכויות האדם" תוך התייחסות לכך שכל אדם –
קושי צפוי בשיעור: התלמידים עשויים שלא להפנים את ההבדל שבין זכויות טבעיות לזכויות אחרות המערך שלך עוסק בזכויות אדם בלבד –
שאלה 2 (30 נקודות) רמת החשיבה הנדרשת מן התלמיד בתשובה לשאלה הראשונה היא: הבנה יישום הסבר: התלמיד אמור להבין מן המקרה המוצג כי על אף שינוי הניסוח מדובר בעקרון הפלורליזם וזאת על בסיס הידע שהוקנה לו. ומתן פירוש משלו לפגיעה בעקרון בקטע.
התשובה לשאלה נמצאת בעמודים 270-279 רחב מדי בספר הלימוד. 2/5
– –