עבודה בתקשורת שיווקית
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | לוח גאנט, פרסום, קריאטיב, שיווק, תקשורת |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 4729 |
תקציר העבודה
העבודה המוצגת סוקרת את הגורמים שהביאו את חברת "x" לפיתוח ה"מסירן" , את הדרכים לשיווק המוצר , הדרכים לפרסום המוצר , ואת אופן החדרת המוצר לשוק במהלך חצי השנה הראשונה לחייו .
הקמפיין המוצג בעבודה פונה לקהל היעד הקיים של מוצרי הסרת השיער לצמיתות , ובנוסף לכך לקהל יעד נוסף שאינו סובל ממגבלות כלכליות. העבודה מפרטת את קהל המטרה , יעדי השיווק , מרכיבי הפרסום , וקידום המכירות .
תוכן העניינים :
תקציר מנהלים 2-4
תוכן העניינים 5
מבוא 6
רקע שיווקי 7
מטרות השיווק ואסטרטגיות שיווקיות 8-9
ניתוח ע"פ swot 10-11
אסטרטגיית התקשורת השיווקית 12
פרסום 13-21 מטרות אסטרטגיה קונספט אסטרטגיה קריאטיבית אסטרטגיית המדיה תקציב קידום מכירות 22-23
מטרות תקציב יחסי ציבור
2 4-
5 מטרות מאפיינים תקציב לוח גאנט לתקשורת שיווקית 26
תקציר ממצאי שוק 27-29
נספח – סקיצות