שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה רשתות מזון
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיות גנריות, בידול, לוגיסטיקה, קמעונאות, רשתות מזון, שיווק |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 4343 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
מס' מילים
3 168 ללא נספחים השפעתם של ההיבטים העסקיים בתחום השיווק של רשתות המזון על רשת המזון "שפע שוק" גוברת בהתמדה. תהליך האינטגרציה, הדינאמיקה העסקית בה פועלת הרשת והשינויים שחלו בענף הקמעונאות מעניקים יתרונות וחסרונות שיווקיים לרשת.
רשת "שפע שוק" מציעה את השילוב הייחודי והבלעדי של הכשר מהודר במחירים הזולים ביותר בשוק כיום סניפי שפע שוק נפתחים ופועלים הן בריכוזים חרדיים מרכזיים והן בערים מעורבות רבות אשר בהן הביקוש למזון בשילוב עם מחיר זול במיוחד עונה על צרכי התושבים.
הרשת מונה כ-40 סניפים בכל רחבי הארץ ומהווה את רשת המזון הזולה, הגדולה והמצליחה בישראל.
במסגרת עבודה זו אנתח את החברה, המבנה שלה ותיק מוצריה.יוסבר היתרון התחרותי של הרשת וינותח תמהיל השיווק של הרשת.
במסגרת עבודה זו עשיתי שימוש במודל Ansoff והומלץ לרשת לשקול אפשרות של רכישת מתחרים,פנייה לקהל חדש(חו"ל) והחדרת מוצרים ייחודיים לרשת. במהלך העבודה נבחנים כלי השיווק והלוגיסטיקה של הרשת וניתנות הצעות ייעול לשיפור וצמיחה תוך ניתוח ביקורתי .בסיום העבודה מוגשות מסקנות שנלמדו דרך ניתוחים אלו והצעות לשיפור עתידי.
תוכן עניינים
מבוא –…עמ'
3 ענף הקמעונאות בישראל .עמ'
4 רשת שפע שוק .עמ' 5
האסטרטגיה השיווקית של הארגון .עמ' 6
אסטרטגיות גנריות של פורטר -..עמ' 7
בידול ומפה תפיסתית -עמ'
8 תמהיל מוצרים עמ' 9
פריסה גאוגרפית –עמ'
1 0 אסטרטגיית קידום מכירות –עמ'
1 1
סיכום ומסקנות –.עמ'
1 2
ביבליוגרפיה .עמ'
1 3
נספחים -…עמ'
1 4