פרסום וקידום מכירות - רדיו 106 - קול נתניה - תואר שני
מוסד לימוד | המכללה האקדמית נתניה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מטרת הפרסום, קהל היעד והמסר הפרסומי |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 4256 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
רדיו "קול נתניה" – מטרות הפרסום מטלה מספר 1
שם הקורס: פרסום וקידום מכירות תאריך הגשה: 08/04/05
1 . רקע כללי:
בשנת 1995
"קול ישראל" רשות השידור הראשונה, השיקה פרויקט "רדיו חינוכי" שמטרתו הייתה להכשיר אנשי תקשורת טובים יותר, שמפעיליו היו סטודנטיםתלמידים מבתי הספר לתקשורת השונים. פרויקט "הרדיו החינוכי" בא לידי ביטוי בהקמת רדיו "קול נתניה" תחנת רדיו חינוכי של "קול ישראל", בבית הספר לתקשורת במכללה האקדמית נתניה.
תחנת הרדיו החלה פעילותה בינואר 2003, ונחנכה בחודש מאי במעמדו של שר התקשורת דאז, ראובן (רובי) ריבלין ומנהל "קול ישראל" דאז, אמנון נדב, כחלק אינטגרלי מבית הספר לתקשורת במכללה. את השידורים היום עורכים, מתפעלים ומפיקים סטודנטים אשר הוכשרו באמצעות שתי סדנאות.
הפעילות ברדיו החינוכי מזכה את הסטודנטים בשתי נקודות זכות אקדמיות וציון.
בתחילה, לוח המשדרים כלל שידורים של 3 שעות ביממה במשך חמישה ימים בשבוע בלבד, כאשר בפועל הפעילו את הרדיו 20 סטודנטים.
באוקטובר 2003, לוח המשדרים התרחב ועבר ל – 12 שעות ביממה ו – 50 סטודנטים תפעלו את הרדיו.
באוקטובר 2004, לוח המשדרים התרחב שוב ל – 14 שעות ביום והופעל באמצעות 60 סטודנטים.
רדיו "קול נתניה" מחויב מתוקף תפקידו כרדיו סטודנטיילי וכרדיו "חינוכי" לשדר סגנונות מוסיקליים ותכנים שונים ומגוונים כגון:
תוכניות אקטואליה וספורט – שמצריכות מערכת חדשות שאוספת ידיעות, משיגה מרואיינים רלוונטיים, שליחת כתבים לשטח וכו'…
העברתם של אירועים מיוחדים בשידור חי מהמכללה האקדמית נתניה (לדוגמא: טקס לזכרו של פרופ' גדי יציב), ציון ימי חג והבלטתם בתוכניות ושידורים מיוחדים, העתקת האולפן אל מחוץ כותלי התחנה – יום הסטודנט (שפיים), ופתיחת הלימודים בשידור חי מהדשא.