ניתוח חברת הצמיגים Cooper Tire & Rubber

מקצוע
שנת הגשה 2003
מספר מילים 2447

תקציר העבודה

ניתוח חברת:
Cooper Tire & rubber Company, 1998

1 . ניתוח הענף       
1 .         כניסת מתחרים חדשים:
      
2 .          כוח מיקוח של לקוחות בענף       
3 .         כוח מיקוח של ספקים:       
4 .         מוצרים תחליפים:        5.         התחרות בין חברות קיימות בענף: תרשים מס' 1 – מפה אסטרטגית של החברות בענף הצמיגים על פי מדדי מחיר ומו"פ לחידושים תרשים מס' 2 – התפלגות נתח שוק הצמיגים לחברות המתחרות
2 . ניתוח המדדים הפיננסיים והאסט' התחרותית של החברה:
יחסי רווחיות: יחסי נזילות: יחסי מינוף: יחסי פעילות האסטרטגיה בתחום הפעילות: אסטרטגית הורדת עלויות: האסטרטגיה בתחום משאבי האנוש אסטרטגיה בתחום האיכות: אסט' נוספת להורדת עלויות היא אסטרטגית השיווק וההפצה: נספח 1 : טבלת יחסים פיננסיים: