ניתוח חברת הצמיגים Cooper Tire & Rubber
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 2447 |
תקציר העבודה
ניתוח חברת:
Cooper Tire & rubber Company, 1998
1 . ניתוח הענף
1 . כניסת מתחרים חדשים:
2 . כוח מיקוח של לקוחות בענף
3 . כוח מיקוח של ספקים:
4 . מוצרים תחליפים: 5. התחרות בין חברות קיימות בענף: תרשים מס' 1 – מפה אסטרטגית של החברות בענף הצמיגים על פי מדדי מחיר ומו"פ לחידושים תרשים מס' 2 – התפלגות נתח שוק הצמיגים לחברות המתחרות
2 . ניתוח המדדים הפיננסיים והאסט' התחרותית של החברה:
יחסי רווחיות: יחסי נזילות: יחסי מינוף: יחסי פעילות האסטרטגיה בתחום הפעילות: אסטרטגית הורדת עלויות: האסטרטגיה בתחום משאבי האנוש אסטרטגיה בתחום האיכות: אסט' נוספת להורדת עלויות היא אסטרטגית השיווק וההפצה: נספח 1 : טבלת יחסים פיננסיים: