ממ"ן בדוק 14 קורס 20495 גנטיקה א' עם השאלות בפנים
קורס 20495 , ממ"ן 14 , ציון 90
ממ"ן
ממ"ן 14 בדוק – בקורס 20495 גנטיקה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 90 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
דף זה מכיל את כל העבודות בביולוגיה מסוג ממ"ן.
ממ"ן 14 בדוק – בקורס 20495 גנטיקה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 90 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממ"ן 15 בדוק – בקורס 20495 גנטיקה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 97 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 15 בדוק – בקורס 20405 מעבדה בביוכימיה של חלבונים האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 100 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 14 בדוק- בקורס 20405 מעבדה בביוכימיה של חלבונים האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 97 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 13 בדוק- בקורס 20405 מעבדה בביוכימיה של חלבונים האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 93 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 12 בדוק- בקורס 20405 מעבדה בביוכימיה של חלבונים האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 92 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 11 בדוק- בקורס 20405 מעבדה בביוכימיה של חלבונים האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 94 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 17 בדוק- בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 97 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 16 -בדוק בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 100 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 15 -בדוק בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 100 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 14 -בדוק בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 98 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 13 -בדוק בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 89 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 11-בדוק בקורס 20204 ביוכימיה א' האוניברסיטה הפתוחה, עם השאלות בפנים. ציון 97 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 13 בקורס 20116 עולם הכימיה באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 95 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 12 בקורס 20116 עולם הכימיה באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 89 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 11 בקורס 20116 עולם הכימיה באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 94 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 14 בקורס 20116 עולם הכימיה באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 94 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 15 בקורס 20116 עולם הכימיה באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 94 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 11 בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 98 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 12 בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 86 הערות בדוקות באדום + פתרון מלא ומעודכן. עבודה ברמה גבוהה!
ממן 13 בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 98 הערות בדוקות באדום + פתרון מלא ומעודכן. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 14 בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 100 הערות בדוקות באדום , פתרון מלא ומעודכן. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 15 בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה, השאלות כלולות בפנים. ציון 96 הערות בדוקות באדום פתרון מלא ומעודכן. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 16 דוח מעבדה- בקורס 20470 כימיה כללית א באוניברסיטה הפתוחה. ציון 89 הערות בדוקות באדום. עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 11 בקורס 20490 כימיה כללית ב באוניברסיטה הפתוחה ציון 96 הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 12 בקורס 20490 כימיה כללית ב באוניברסיטה הפתוחה ציון 96 הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 14 בקורס 20490 כימיה כללית ב באוניברסיטה הפתוחה ציון 96 עם הערות בדוקות באדום עבודה ברמה גבוהה מאוד!
ממן 15 ביוכימיה א 20204 איורים של קבוצות הידרופוביות והידרופיליות של כולסטרול, גנגליוזיד, ספינגומיילין, גלקטוזילצרברוזיד, פוספטידילאתנולאמין. נושאים בממ"ן: חומצת השומן סטארית , אולאית, טוברקולוסטארית , α- לינולנית, איזומרים, אלדוז, קטוז, אננטיומרים ועוד. העבודה כוללת איורים, טבלאות וחישובים.
ממן 14 ביוכימיה א 20204 גרף לינוויבר-ברק- פעילות האנזים כתלות בריכוזי הסובסטרט בנוכחות ובהיעדר שני אפקטורים שונים. העבודה כוללת: v_max , km , התקפה נוקלאופילית ,אנזים אלוסטרי ,עקומת אפקטור A , עקומת אפקטור B, דגם רצף, מספר מחזור של האנזים. העבודה כוללת גרפים, חישובים והערות מהמרצה.
ממן 13 ביוכימיה א 20204 חלבונים ושיטות ניקוי העבודה כוללת: השקעת חלבונים באמוניום סולפט, כרומטוגרפית מחליף יונים, סינון מולקולרי/ פילטרציית ג'ל, אלקטרופורזה בג'ל פוליאקרילאמיד SDS, מיוגלובין, המוגלובין. העבודה כוללת גרפים, טבלאות , חישובים והערות המרצה.
ב. הרוקח ברתולומאו ביזיו ניסה להשתמש בצבען האדום של החיידקים, בפרודיגיוסין, לצביעת בדים. הפריע לו: הרעיון שלו לא התממש בגלל ,א. היתרון של מצע מוצק על פני מצע נוזלי: א. ממה מורכב הפפטידוגליקן, כיצד הוא מיוצא אל מחוץ לתא, וכיצד מתבצע הפילמור על שני שלביו. מהיכן מתקבלת הארגיה הדרושה לתהליך הפילמור? שלושה הבדלים במבנה הפפטידוגליקן […]
תשובה: הטבעת ה– b לקטמית שבפניצילין מעכבת את החלבון הקושר פניצילין (PBP) שהוא סוג של טרנספפטידאז, שתפקידו לבנות קשרים צולבים בין יחידות הפפטידוגליקן בדופן התא של החיידק. לפניצילין דמיון לצמד חומצות האמינו אלנין שבקצה השרשרת הפפטידית המחוברת לחומצה N-אצטילמורמית, אחת מיחידות הפפטידוגליקן. על בסיס הדמיון הזה הוא נקשר ל-PBP דרך חומצת האמינו סרין באתר הפעיל, […]
כימיה כללית א׳ (20470) ממ״ן 13 2020 ציון 99 שאלות : נתונים מבנים של גלוקוז, C6H12O6 ושל ציקלוהקסאן, C6H12. א. זהו את סוג הכוחות הבין-מולקולריים הקיימים בגלוקוז. האם גלוקוז יתמוסס בציקלוהקסאן? נמקו. ב. זהו את סוג הכוחות הבין-מולקולריים הקיימים בציקלוהקסאן. האם ציקלוהקסאן יתמוסס במים? נמקו. ג. גלוקוז מתמוסס במים. שרטטו אינטראקציה אחת הקיימת בין מולקולת […]
א. הראקציות המופיעות באיור הן מעגליות ולא מעגליות, ההבדל בניהם הוא: המסלול המעגלי פועל כאשר רמות החמצן גבוהות או כאשר nadph מצטבר, הסטרומה משתמשת רק במערכת אור 1. המסלול הלא מעגלי מכיל שני סוגים של מערכות אור מערכת אור 1 ומערכת אור 2 ,המונעות מאנרגית האור.
A – הכפלת DNA -הוא כבר מוכפל – ותחילת תהליך התעתוק . תהליך התעתוק מתחיל על ידי RNA פולימרז ( וחלבוני בקרה אחרים) שנקשרים להמקדם שהוא אתר קשירה בגדיל ה DNA , RNA עותק חלק מגדיל ה DNA ( הגדיל המשלים – שאינו מקודד) ומשמש אותו כתבנית לייצור מולקלת RNA חדשה . B- לאחר ייצור […]
ממן 11 בעקרונות הביוטכנולוגיה הוגש בשנת 2020. ציון 100. שאלה 1: א. היתרון התעשייתי בשימוש באנזימים שהם יקרים הרבה יותר מאבקת ברזל הוא הספציפיות שלהם. ניתן להשרות שינוי כימי בסובסטרט באופן ייחודי מבלי לפגוע באף מרכיב אחר בתערובת. האנזים יכול לפעול במערכות שאינן הומוגניות. למשל מערכות שמכילות שמן ומים כמו חלב וניתן להפסיק את פעולתו […]
ממן 12 בקורס עקרונות הביוטכנולוגיה באוניברסיטה הפתוחה בציון 97. שאלה 1: אנו מחפשים מיקרואורגניזם שמייצר אנטיביוטיקה. כדי לזהות מיקרואורגניזם כזה עלינו לאבחן אזורים שבהם יש עיכוב גידול במהלך גידול של המיקרואורגניזמים על פני מצע אגר מוצק. כדי לזהות את החומר האנטיביוטי המסוים ניטול ממצע הגידול טיפה המכילה את המיקרואורגניזמים האלו ונוסיף אותה לצלחת אגר שגדלים […]
ממ"ן 12 אקולוגיה תשובה: נכון, השונות הגנטית היא תוצר של קיום חברה\אוכלוסייה של פריטים שאינם זהים ומתרבים באופן מיני. לכל אחד מהפריטים (מאותו המין) הרכב גנטי ייחודי לו, כלומר הוא מספיק זהה לשאר הפריטים באוכלוסייה כך שניתן להגדירם מין אך הם בעלי שינויים קטנים (באללים). התרבות בצורה מינית היא אף המנוע המאפשר לברור את הפריטים […]
ממ"ן 19 אקולוגיה תשובה: א. שימור השונות הגנטית – צמחים רבים אשר נמצאים בשימוש ע"י תעשיית המזון (חקלאות לצורכי מזון) ואף ליצירת חומרי גלם נוספים (כמו תעשיית הטקסטיל, הפלסטיקה והביו-פיול\ביו-דלק) משתמשות בשבטים זהים של אותו הצמח בשדות גדולים ורבים כך שבמידה וגורם (בן אם הוא חרק, פטרייה, וירוס או חיידק) מצליח להתאים את עצמו באופן […]
ממ"ן 18 אקולוגיה תשובה: בעיה ראשונה – ציד ודילול עד הכחדה של מינים בעלי תפקיד אקולוגי\סביבתי מובהק: עם העלייה בהתעניינות בארץ ישראל (פלשתינה בתקופה ההיא) כמקום בו ניתן לפתוח בחיים חדשים הגיעו תושבים חדשים לאזור ואיתם גם נשק חם חדיש (יחסית למצב הקיים קודם) אשר שימש לציד. בנוסף קהילות ספציפיות כדוגמת הטמפלרים (המושבה הגרמנית בחיפה) […]
ממ"ן 16 אקולוגיה תשובה: נכון, עושר המינים הוא מדד המכמת את מספר המינים השונים (מינים ביולוגיים שונים) בתא שטח נמדד. עושר המינים הוא רק חלק מהנתונים שיש לקחת בחשבון ע"מ לחשב את מגוון המינים שכן זה הוא מדד אשר לוקח תחת מטרייתו כמה פרמטרים שונים כגון כמות הפריטים מכל מין והשוויון שבין כמות הפריטים בחתך […]
ממ"ן 13 אקולוגיה תשובה: לא נכון, שיעור ריבוי נטו משמעו מקדם המכפלה של בין יחידת זמן אחת לזאת שאחריה. תשובה: לא נכון, מפזר הוא דגם הפיזור של הפריטים באוכלוסייה, מעין כתמים של בית גידול בתוך מערכת אקולוגית. במידה וישנה תחרות בין הפריטים באוכלוסייה (קרי תחרות תוך מינית) פריטים ידחו אחד את השני מסביבתם ולכן הפיזור […]
ממ"ן 11 אקולוגיה תשובה: לא נכון, המשפט טועה כיוון שפורט את הימצאות מינים מתחרים כגורם אביוטי (הגדרת גורם אביוטי היא – כל דבר שאיננו חי כלומר כימי ו\או פיזיקלי ע"כ המשפט הזה מטעה). נוסף על כך, הגורמים המשפיעים על כל מין בטבע הם ביוטיים ואביוטיים כלומר כלל הגורמים הסביבתיים הכוללים בתוכם את המבנה והרכב הסביבה […]
ממן 12 אשנב למדעי החיים ציון 95 שאלה 1 כל השלבים א ב ג ד, אני מסיקה שמדובר במיוזה כיון שיש פה כרומוזומים הומולוגים שנצמדים בזוגות תהליך שמתרחש רק במיוזה. א- מיוזה 2 אנפזה 2 כי הכרומטידות אחיות הופרדו ונעות לקטבים שונים של הכישור. ב- פרופזה 2 של מיוזה 2 כי הכרומוזומים עדין מוכפלים נוצר […]
אשנב למדעי החיים ממן 13 שאלה 1 א. בהתאם לתאוריה של דארווין תכונה זו של פרט התנשמת מבטאת שונות בתכונות הפרטים כלומר פרטים בני אותו מין אינם זהים לחלוטין. ואוכלוסיות טבעיות מורכבות מפרטים בעלי מידת מותאמות (אדפטציה שונה).המותאמות מבטאת הסתגלות לסביבה מסוימת ומודדים אותה כתרומה גנטית יחסית לדורות העתיד. הפרטים בעלי התכונות האדפטיביות ביותר נוטים […]
אשנב למדעי החיים ממן 14 ציון 100 שאלה 1: נוירון ד הוא נוירון ביניים. הוא מקבל אותות מנוירון חישה שמגיע מהעור. יש לו אקסון קצר ודנדריטים רבים. הוא קולט אותות כימיים באמצעות הדנדריט מנוירון חישה בעור וממיר אותם לאותות חשמליים בדנדריט. האקסון מוליך אותות חשמליים מגוף התא ומשחרר אותות כימיים בקצות האקסון. תפקידו במערכת […]