ממ״ן 11 בקורס ״מחוננות וכישרונות מיוחדים״ 10711.
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | מחוננות וכישרונות מיוחדים |
מילות מפתח | אוניברסיטה, אמונתית, גאון, גאונות, גישה, חינוך, טננבאום, טרמן, מחוננות, מחוננים, פסיכוזה, פסיכולוגיה, פסיכופתולוגיה, פתולוגיה, תיאוריה |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 1757 |
תקציר העבודה
ממ״ן 11 בקורס ״מחוננות וכישרונות מיוחדים״ 10711.
השאלה הראשונה דנה על מטרת מחקרו של אברהם טננבאום וזיהוי הסימנים המוקדמים של המחוננות בילדים רכים (גיל טרום בית ספר יסודי).
השאלה השניה דנה בתאוריות הפורמליות וכיצד הן באות לידי ביטוי במחקרו של טרמן. בנוסף שאלה זו מנתחת את מושג ה״גאונות״ בעיני הגישה הפסיכופתולוגית, הגישה החברתית היסטורית והגישה הנורמטיבית סטטיסטית.