אפקטביות הפרסום דרך פייסבוק על דור ה- Y בתחום האופנה בישראל
מוסד לימוד | המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אופנה, אסטרטגיה שיווקית, אפקטיביות הפרסום, דור Y, סמינר שיווק, פרסום, שיווק, תוכנית שיווקית, תמהיל השיווק |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 10311 |
מספר מקורות | 21 |
תקציר העבודה
מטרת העבודה היא לבחון את ההשפעה של הפרסום ברשת החברתית- פייסבוק על דור ה-Y. כתוצאה מכך שדור זה משתמש תדיר בפלטפורמה זו, הוא הופך למטרת פרסום של חברות קטנות, בינוניות וגדולות. ננסה לחוות את הפרסום מעיניהם של שני הצדדים- המפרסם והמושפע, דור ה-Y. מבחינת המפרסם, ננסה למקד את היעילות ולכוון את פרסומו ליעדים שמהם הוא יוכל להשיג אחוזי הקלקה גבוהים ומעורבות בפוסטים, דבר זה יוביל לחשיפה גדולה יותר ובהמשך לרווחים גבוהים יותר, אשר יעניקו לו את התשואה המרבית להשקעותיו. מנגד, נחקור את הפרסום ממבטו של דור ה-Y. כמו שנאמר, דבר שיקל עלינו את החקירה הינו השתייכותנו לדור זה, ויהווה יתרון מסוים בתחקור אפשרי רחב יותר של חברים ומכרים בני גילנו לשאלות בנושא הנחקר.
תוכן עניינים
2.1 פייסבוק וההגדרה מהי רשת חברתית.. 7
3.1 אפקטיביות (משתנה תלוי). 10
3.2.1 למה יש קשר בין שימוש בידוענים לאפקטיביות.. 13
3.3.1 למה יש קשר בין דפי נחיתה (עמודי בית) לאפקטיביות.. 15
3.4.1 למה יש קשר בין קידום ממומן לאפקטיביות.. 16
3.5.1 למה יש קשר בין הגרלות לאפקטיביות.. 18
3.6.1 למה יש קשר בין שימוש בסרטונים לאפקטיביות.. 20
3.7.1 למה יש קשר בין כמות חברים ועוקבים לאפקטיביות.. 21
5.1.1 ניתוח הנתונים הדמוגרפיים.. 29
6.1 תרומת המחקר – בפאן האקדמי 36
6.4 הצעות למחקרים עתידיים.. 38
9.2 טופס הצהרה על הכנה עצמית של העבודה בסמינריון בנהל עסקים.. 48