התנהגות צרכנים עבודה סמכמת

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
ציון 98
שנת הגשה 2020
מספר מילים 1362

תקציר העבודה

עבודה מסכמת בקורס התנהגות צרכנים – חברת סופר-פארם.
בעבודה יש התייחסות לשאלות הבאות לפי הסדר:
1. תיאור תמציתי של החברה ומוצריה.
2. מה הערכים בהם משתמשת החברה כדי ליצור עמדה חיובית למוצריה ולחברה עצמה .
3. האם החברה משתמשת במאפיינים חברתיים ואישיים כדי להשפיע על התנהגות הצרכן .
4. נתח את החלטת הקניה של הצרכן על פי מודל מאסלו לקבלת החלטות קניה. בתשובתכם התייחסו לרמת המעורבות בקניה וסוג ההחלטה על פי מודל מאסלו. בנוסף, המליצו לחברה 2 המלצות כיצד להגדיל את מעורבות הצרכן בקניה .
5. מה המניעים של הצרכן לקנית המוצר, בתשובתכם נתחו את המניעים על פי המודלים השונים שלמדו בכיתה .
6. האם החברה מיישמת את "אפקט הבעלות" כדי להשפיע על התנהגות הצרכן? במידה ולא המליצו לחברה כיצד היא יכולה להשתמש באפקט זה כדי להשפיע על הצרכן.
7. בחרו פרסומת אחת של החברה ונתחו אותה על פי מרכיבי התפיסה ( חשיפה, קשב ופירוש). ציינו אם לדעתכם הפרסומת מצליחה להשפיע על מרכיבי התפיסה ובמידה ולא המליצו לחברה כיצד לשפר את הפרסומת כדי להשפיע לחיוב על הצרכן. בתשובתכם צרפו לינק לפרסומת שניתן יהיה לצפות בה .
8. בחרו שלושה חוקים של ארגון התפיסה והדגימו כיצד החברה מיישמת חוקים אלו כדי להשפיע על התנהגות הצרכן. במידה והחברה לא מיישמת חוקים אלו המליצו לה כיצד לעשות כן .
9. החברה מעוניינת ליצור בקרב הצרכנים שלוש עמדות כלפי מוצריה או כלפי החברה עצמה באופן כללי. המליצו לחברה על 3 עמדות אותן כדאי לה ליצור בתודעת הצרכן. נסחו כל עמדה כך שכל עמדה תענה על רכיב אחר ( הכרתי, רגשי והתנהגותי) .
10. האם החברה מיישמת את "אפקט התיחול" כדי להשפיע על הצרכן ועמדותיו. במידה ולא, המליצו לחברה כיצד ניתן לעשות כן .
11. המליצו לחברה על 2 דרכים כדי למנוע או למזער את השפעת תופעת הדיסוננס קוגניטיבי .