מבוא לחשיבה חברתית - קורס 10161

תקציר העבודה

1. א. בפרק 7 ,סעיף 2.1 כוחה המפתה של פרסומת, מוזכרת תרומתו של דיכטר והמושג בניית מותג(…)
תשובה: דיכטר, חולל מהפכה באופן שבו המוצרים פורסמו באותה התקופה והיו לו מס' רעיונות מרכזיים. ראשית, דיכטר(…)

1. ב. סכמו בקצרה את שתי הגישות הבאות להסביר כיצד פרסומות(…)
תשובה: המודל הדו-מסלולי וגישת ההיצמדות, כל אחת בדרכה, נועדה לשכנע את הצרכנים לקנות(…)

1. ג. כנסו לקניון הקרוב לביתכם, לחנות של מותג מוכר לפי בחירתכם. תארו בקצרה את מראה המקום. עשו שימוש בממצאיו(…)
תשובה: כדי לענות על שאלה זו, בחרתי להדגים באמצעות המותג רנואר. נכנסתי לחנות, ומיקדו את תשומת הלב שלי פרטים(…)

2. א. בפרק 8 ,סעיף 1 מה נחשב בעיני החברה לפסולת?, מוצגת דוגמה מתוך ספרו של צארלס דיקנס(…) הציגו חפץ אשר בתום השימוש בו(…)
תשובה: דוגמה לפריט שכיום, כאשר מתקלקל, רוב הסיכויים שייחשב לפסולת בשונה מהעבר יכול להיות(…)

2. ב. חישבו על מוצר אותו רכשתם ואשר כמעט ולא עשיתם בו שימוש. זה יכול להיות גם מוצר מזון(…)
תשובה: הדוגמה שבה בחרתי על מנת להמחיש את התהליך היא כדורים לנשירת שיער. לפני כשנה, התחלתי להבחין אצלי בתהליך(…)

2. ג. אם הייתם חוקרים מהגישה הכלכלית ההתנהגותית, איזו דרך פעולה הייתם מציעים על מנת למנוע(…)
תשובה: אם הייתי חוקר מהגישה הכלכלית ההתנהגותית, הייתי נוקט בשתי דרכי פעולה(…)