מוסר ועסקים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | מוסר ועסקים |
מילות מפתח | הומור, ממ״ן 11 - מוסר ועסקים |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 376 |
תקציר העבודה
הצעה לפרו"ס בנושא :
מוסריותו של הומור פוגעני בעסקים.
האם צריך להגביל את השימוש בהומור , שבד"כ נחשב למאפיין חיובי בחיי הפרט והחברה,אך עלול להיות גם בעל השפעה שלילית ופוגענית? מה הגבול האתי בין התועלת להפסד?
תיאור קצר של הנושא:
הומור הוא כלי תקשורתי חשוב, ההומור והצחוק ממלאים תפקיד חשוב בשמירת הבריאות הנפשית והגופנית של האדם. ההומור יכול לשמש ככלי עיסקי חשוב. שימוש נכון בהומור בעסקים יכול לשבור את הקרח, ליצור תקשורת בינתרבותית עם הלקוח בדרך לקידום העסקים. ההומור