מצגת-השפעת האינטרנט על קניות בחנויות מוחשיות
מוסד לימוד | מכללת ספיר |
סוג העבודה | עבודה אקדמית |
מקצוע | הנדסה ותעשייה, כלכלה, מנהל עסקים וניהול, ספרנות ומידענות |
מילות מפתח | amazon, APA, אינטרנט, אמזון, חנויות, כלכלה, כתיבה אקדמית, מאמרים, מצגת, עבודה בכתיבה אקדמית, קורס בכתיבה אקדמית, קניון, קניונים |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 217 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
במצגת זו נציג את העלייה בצריכה דרך האינטרנט ומנגד את ההעדפה לקנות בדרך הישנה והטובה-בחנויות ובקניונים, בהתבסס על מספר מאמרים וביניהם: היצע גדול וזמין, השוואת מחירים נוחה ורחבה, האפשרות למחיר זול, אמינות הסוחרים האינטרנטיים, החיסכון המשמעותי בזמן אותו מציעה חווית הקנייה און ליין וכו’