סוצולוגיה של התרבות (10659)

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח
ציון 90
שנת הגשה 2021
מספר מילים 1173

תקציר העבודה

א.  השיווקיות של תעשיות התרבות?
ב. מהן התכונות המאפשרות לתעשיות התרבות בתקופה זו ליזום מגמות תרבותיות חדשות ולשלוט
בטעם הקהל?
א. הסבירו שלושה מארבעת האילוצים המוסדיים הבאים – מבנה ארגוני, מבנה ענפי, המדינה,
טכנולוגיה.
ב. כיצד, לפי ריצ'רד פיטרסון, אילוצים אלה באו לידי ביטוי במקרה של הרוקנרול?
.