סוצולוגיה של התרבות (10659)
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | סוציולוגיה |
קורס | סוציולוגיה של התרבות |
מילות מפתח | תקופת השיווקיות |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2021 |
מספר מילים | 1173 |
תקציר העבודה
א. השיווקיות של תעשיות התרבות?
ב. מהן התכונות המאפשרות לתעשיות התרבות בתקופה זו ליזום מגמות תרבותיות חדשות ולשלוט
בטעם הקהל?
א. הסבירו שלושה מארבעת האילוצים המוסדיים הבאים – מבנה ארגוני, מבנה ענפי, המדינה,
טכנולוגיה.
ב. כיצד, לפי ריצ'רד פיטרסון, אילוצים אלה באו לידי ביטוי במקרה של הרוקנרול?
.