סקירה-השפעת האינטרנט על קניות בחנויות מוחשיות
מוסד לימוד | מכללת ספיר |
סוג העבודה | סקירת ספרות |
מקצוע | הנדסה ותעשייה, כלכלה, מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | amazon, אינטרנט, אתרי קניות, חנויות, כלכלה, כתיבה אקדמית, כתיבה מדעית, לוגיסטיקה וניהול, סקירה ספרותית, קורס בכתיבה אקדמית, קניונים, קניות |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 1089 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
בסקירה זו נציג את העלייה בצריכה דרך האינטרנט ומנגד את ההעדפה לקנות בדרך הישנה והטובה-בחנויות ובקניונים, בהתבסס על מספר מאמרים וביניהם: היצע גדול וזמין, השוואת מחירים נוחה ורחבה, האפשרות למחיר זול, אמינות הסוחרים האינטרנטיים, החיסכון המשמעותי בזמן אותו מציעה חווית הקנייה און ליין וכו’