עבודה מסכמת בקורס " מבוא לניהול השיווק"

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח ,
ציון 89
שנת הגשה 2022
מספר מילים 1700

תקציר העבודה

תוכן העניינים

תקציר *************************************************************** 3

מבוא **************************************************************** 4

מהי הפירמה ותמהיל המוצרים *************************************** 5

גישת הניהול ******************************************************** 6

ניתוח הענף ע"י s.w.o.t ********************************************* 7

מודל בוסטון ********************************************************* 8

מודל פורטר ********************************************************* 9

תמהיל השיווק 5p's************************************************ 10

סיכום ומסקנות ***************************************************** 11

תקציר
תחומי הפעילות של מותג האופנה "קסטרו – מודל בע"מ" הינם: עיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה, הנעלה ואביזרי אופנה.
הרשת משווקת מוצרי איכות אשר עד 1997 עוצבו ויוצרו כל הדגמים בישראל , החל מ 1997 עבר רוב הייצור למזרח הרחוק במטרה לשפר את רמת המחיר והאיכות של הקולקציה. תפקוד מוצריה של רשת האופנה קסטרו נוחים ואופנתיים במטרה לשרת את קהל היעד. החברה משווקת את מוצריה בארץ ובחו"ל בשלוש חברות בת: "קסטרו-נשים" ,"קסטרו-מן" ו"קסטרו-ילדים ובייבי".
בחנויות מגוון דגמים של: מוצרי הלבשה (כגון – חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה וכד') , אביזרי אופנה (כגון – תכשיטים, צעיפים, תיקים, ארנקים וכד') והנעלה, אשר פונים בעקר לצעירים ונוער.
כחלק משירות החברה מוצריה ניתנים להחלפה תוך מס' ימים במקרים של חוסר שביעות רצון הלקוח. בנוסף מעניקה שירותי תיקונים למוצרי ההלבשה במידת הצורך (בתשלום).
ערוצי הפרסום העיקריים של הרשת הינם טלוויזיה, אינטרנט- בפייסבוק ותר לחברה, שלטי חוצות ופרסומי קטלוגים אשר הטקסטילית שלהם היום הינה "גל גדות". לשם קידום מכירותיה משתמשת הרשת במבצעים שונים כגון: הורדת מחירים (בעיקר בסופי עונה), מבצעים מיוחדים לחגים וכרטיס מועדון המעניק הטבות לחברי המועדון.
ברשת פועלות כיום 94 חניות נשים ,96 חנויו גברים בפריסה ארצית, בעיקר במרכזי קניות גדולים וקניונים. המלאי, המיוצר בארץ ובחו"ל, מרוכז בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובמרכז הפצה מרכזי שאליו מגיעה הסחורה. העברת הסחורה מבוצעת באמצעות אוניות, מטוסים וכלי רכב המובילים את הסחורה ומפזרים אותה לחנויות הרשת ברחבי הארץ.
חווית הקניה בחנות קסטרו היא חוויה שלא מרגישים בכל סניף אחר של חנות אופנה, לקסטרו יש מסר צעיר, תוסס ורענן בכל הסניפים, בין אם זה המוכרת הנחמדה, השירות האדיב ,המוסיקה המרעננת וריח נעים וייחודי בסניפים.