עבודה סמינריונית בנושא תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 92
שנת הגשה 2025
מספר מילים 9747
מספר מקורות 46

תקציר העבודה

תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD

תוכן העניינים
תקציר
1. סקירה ספרותית
1.1.הגדרת ADHD
1.2. מאפייני ילדים עם ADHD כגורמים לקשיים בתפקוד החברתי
1.2.1 דימוי עצמי, יכולת הסתגלות ותפיסת איכות החיים
1.2.2 בעיות רגשיות והתנהגותיות
1.2.3 בעיות למידה
1.3. תפקוד חברתי מהו?
1.3.1 תיאורית יחסי האובייקט
1.3.2 הגישה הקוגניטיבית
1.3.3 TOM- Theory Of Mind
1.3.4 מודל ה- DIR
1.4 תפקוד חברתי של ילדים עם ADHD
1.5 הגורמים המשפיעים על תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD
2. דיון
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה

 

לתשומת לב – המקורות בעבודה אינם עומדים בדרישת עדכנות לשנת 2025