עבודה סמינריונית בנושא תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | חינוך |
קורס | הפרעת קשב והיפראקטיביות |
מילות מפתח | הפרעת קשב וריכוז, תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD |
ציון | 92 |
שנת הגשה | 2025 |
מספר מילים | 9747 |
מספר מקורות | 46 |
תקציר העבודה
תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD
תוכן העניינים
תקציר
1. סקירה ספרותית
1.1.הגדרת ADHD
1.2. מאפייני ילדים עם ADHD כגורמים לקשיים בתפקוד החברתי
1.2.1 דימוי עצמי, יכולת הסתגלות ותפיסת איכות החיים
1.2.2 בעיות רגשיות והתנהגותיות
1.2.3 בעיות למידה
1.3. תפקוד חברתי מהו?
1.3.1 תיאורית יחסי האובייקט
1.3.2 הגישה הקוגניטיבית
1.3.3 TOM- Theory Of Mind
1.3.4 מודל ה- DIR
1.4 תפקוד חברתי של ילדים עם ADHD
1.5 הגורמים המשפיעים על תפקודם החברתי של ילדים עם ADHD
2. דיון
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה
לתשומת לב – המקורות בעבודה אינם עומדים בדרישת עדכנות לשנת 2025