לתואר שני במנהל עסקים תקשורת שיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2000
מספר מילים 1111
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן העניינים
1 . מבוא                                      … 3
.2  ניתוח מקרו ומיקרו … 4,5
.3  אסטרטגיית תמהיל הקידום ותקשורת השיווקית של החברה — 6
.4  בחירת מוצר ופילוח השוק – 5,6
5.   מרכיבי אסטרטגיה – כיסוי, תמהיל שיווק, מיצוב  המוצר . 7
6 .  בניית אסטרטגית פרסום -… 8
7.  אפשרויות בשימוש אינטרנט להשגת מטרות פרסום — 10
8 .  ביבליוגרפיה…… – 11

1 .                מבוא הארגון (החברה) שבה אנו עוסקים כעבודה זאת היא חברת HI-TECH  אדקום ,שהיא חברת בת של חברה אודכית תקשורת – העוסקת בפיתוח תוכנה עבור מודמים מהירים לתחום טלפוניה ואינטרנט, ובפרט  עוסקת בפיתוח תוכנה עבור מודמים מהירים לכבלים.  בתחילת הדרך של החברה אדקום  השתמשה בשירותים של חברת האם.
.
בהמשך, לפני כ4 שנים , חברת אדקום  הפכה לעצמאית לכל דבר ואפשר להתייחס לחברה כאל ארגון לא גדול ,אך בעל אותם מרכיבים כמו ארגונים גדולים ובכלל זה גם מחלקת שיווק שלה.
בשנת 1997, השלימה החברה גיוס ראשון של הון באמצעות הנפקה פרטית, ובשנת 1998 החלה החברה בתנופת שיווק בינלאומית, ופתחה את משרדיה הראשונים בארה"ב.  במאי 99 הפכה החברה לחברה ציבורית.
מטרות  של הארגון – מטרת על – לביא מכסימום רווח לבעלי החברה.
מתוך כך החברה צריכה לשלוט על פלח שוק הגדול ככל הניתן.
ליצר מוצרים בעלות עצמית הנמוכה ככל שניתן ולמכור אותם במחיר המרבי.
מטרות שוטפות להשגת מטרת על – לפתח וליצר מודמים לכבלים (מהירותם רבה  יותר מרשת נחושת הקיימת) – ולשווק אותם הארץ ובכל העולם בלוח זמנים  שנקבע ע" מנהלי חברה ובהתאמה לדרישות השוק בכל העולם (קיימת דרישה גדולה לתוכנה עבור מודמים כאלה בכל העולם).
כדי להשיג מטרות החברה צריך לבצע פעילות שיווקית מתמדת – כך שתהיה דרישה והזמנות של ציוד של החברה וכדי שהציוד יהיה בעל איכות נאותה ויוכל להתחרות ולהקדים ציוד ומוצרים של חברות אחרות בתחום – לב ליבו של הצלחה הוא בגרעין מהדסים מיומנים ומצטיינים ,שיוכלו לפתח וליצר בלוח זמנים הקצר ביותר את המוצרים בטכנולוגיה הנתונה. עבודה זו תעסוק  במערכת התקשורת השיווקית של החברה, בהתאמת המערכת לצורכי החברה, ובתכנון אסטרטגיית פרסום מול פלח שוק אחד.