תוכנית יחסי ציבור מפורטת עבור חברת זירוקס ישראל

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 8251
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

בית ברל עבודה במודול 2021 – יחסי ציבור חברת זירוקס   מספר מילים: 8280 ינואר 2004
תקציר מנהלים מטרת העבודה להציע תוכנית  Public relations (PR) לחברת זירוקס תוך שימוש בגישות קיימות של יחסי ציבור.
מבנה העבודה מבוסס על מודל התקשורת, ומודל  RACE .
תוכנית יחסי הציבור הבין לאומית שלה באה לחזק את מעמדה של החברה בשווקים הבין לאומיים ולתת מענה לבעיה המרכזית – להגדיל את נתח השוק בשוק המיכון המשרדי וניהול מסמכים מתקדם במצב של אי ודאות ומיתון כלכלי עולמי, על מנת לעשות זאת החברה מנצלת את מעמדה בשוק ומציעה פיתרונות חדשניים וכורכת אותם בחבילת פיתרונות כוללת ללקוח וכל זה מלווה בתוכנית יחסי ציבור לשמירה על מעמד החברה בקרב בעלי העניין שלה. התוכנית המוצעת בעבודה זו באה לתת מענה למשבר התדמיתי שפקד את החברה החל משנת 2002 והמשיך בשנת 2003, יחד עם חוסר נוכחות וצורך להגביר את המכירות בסגמנטים חשובים בתחום הפקת המסמכים הדיגיטלית.
תוכן העניינים
נושא עמוד זירוקס – תיאור הארגון -..
4
ניתוח הארגון ע"פ המודל של קוטלר -.
6
מודל ליונברגר –
7
ניתוח הסביבה – P.E.S.T …
8
זירוקס – מיפוי בעלי העניין .
11
מטריצת עוצמהעניין —
12
מודל התקשורת ..
13
תוכנית התקשורת
14
תוכנית יחסי הציבור –.
18
תוכנית אסטרטגית –…
20 מודל R.A.C.E ..
22
הערכה ביקורתית על התוכנית –…
26
ביבליוגרפיה -.
27
נספחים –..
28