חנויות נוחות

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 1833

תקציר העבודה

ניהול השיווק עקרון ההגדרה מחדש של נקודות התדלוק  למתחמים קמעוניים הינו צעד מתבקש והגיוני שבוצע ע"י חברת "פז"  ותהליך מיתוג התחנות , הינו מהלך אסטרטגי משולב המסמן את כניסתה של "פז" לעידן התחנה הרב תחומית.
 המהלך כלל שינוי תדמיתי חיצוני בד בבד עם שינוי שיטת ההפעלה בכמחצית מהתחנות, ונועד להפוך את התחנה למתחם קמעונאי משודרג, ידידותי לסביבה, מן המתקדמים טכנולוגית ומחישובית מסוגו בעולם. עם השלמת מיתוגן של 150 מתחנותיה – קמפיין התדמית של פז יצא לדרך, בכיכובן של עיזים לצד נהגים,והושק בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. סיסמת הקמפיין: "נפלה עליך עז…?" הקונספט: כנס למתחם הקמעונאי של פז ותוכל להשתחרר מכל המטלות בדרך הביתה…
חברת "פז" השיקה קמפיין באמצעות פרסום "מקאן אריקסון" .הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין:
"נפלה עליך עז…", הינה ביטוי שמקורו בסלנג הישראלי המתייחס למטלות יומיומיות הצצות ללא הודעה מוקדמת.הקמפיין מתמקד במתן פתרונות בדרך לאותן מטלות/טרדות הנופלות על הנהגים. מהלך המיתוג לווה במהלך מואץ של הרחבת רשת חנויות הנוחות YELLOW. הקונספט השיווקי נועד להבליט את הערך המוסף של המתחם הקמעונאי של פז המהווה One Stop Shop, שבו יכול הנהג בעצירה אחת לבצע מטלות רבות כגון – תדלוק רכבו, שרותי שטיפה, קניה משלימה של מוצרי מכולת ומזון מהיר, קפה, מים מינרלים, פרחים, שרותי משיכת כספים ועוד.