פרסום לילדים וקטינים
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ילדים, פירסום, פרסום |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 2542 |
תקציר העבודה
פרסום לילדים וקטינים תוכן העניינים
מבוא
רקע
תיאורטי שאלת המחקר השערת המחקר שיטות וגישות המחקר ניתוח נושא העבודה – ממצאים סיכום ודיון רשימה ביבליוגרפית מבוא
העבודה מתמקדת בצדדים האתיים והחוקיים של פרסום המכוון לקטינים.
חשיבותו של הפרסום המכוון לקטינים עולה בשנים האחרונות הן כתוצאה מעליית כוחם של הקטינים כצרכנים ישירים והן כתוצאה מעליית המודעות להשפעתם של הקטינים על החלטות הקנייה של המשפחה כולה.