פרסום לילדים וקטינים

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 2542

תקציר העבודה

פרסום לילדים וקטינים תוכן העניינים
מבוא
רקע
תיאורטי שאלת המחקר השערת המחקר שיטות וגישות המחקר ניתוח נושא העבודה – ממצאים סיכום ודיון רשימה ביבליוגרפית מבוא
העבודה מתמקדת בצדדים האתיים והחוקיים של פרסום המכוון לקטינים.
חשיבותו של הפרסום המכוון לקטינים עולה בשנים האחרונות הן כתוצאה מעליית כוחם של הקטינים כצרכנים ישירים והן כתוצאה מעליית המודעות להשפעתם של הקטינים על החלטות הקנייה של המשפחה כולה.