עיקרונות השיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 7024
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו מספר מטרות עיקריות והן:       
1 .          להבין שיווק כפילוסופיה עסקית.
      
2 .         להכיר בפילוח, במיצוב ובקביעת המטרות כתהליכים להשגת הצלחה מתמשכת         של היקב.
      
3 .         לזהות את הסיבות לצורכי ורצונות הלקוחות.       
4 .          לזהות את השפעת הכוחות הסביבתיים על פעילויות השיווק של החברה.
 העבודה עוסקת בניתוח הסביבה השיווקית של חברת יקב התבור.
בבואנו לנתח את הסביבה השיווקית שלה, ניתחנו את המודלים הבאים:
ניתוח מיקרו , ניתוח מאקרו, ניתוח פנימי של החברה.
SWOT.
אסטרטגיה  שיווקית.
מטרות שיווקיות.
פילוח שוק.
קביעת שוק המטרה.
מאפיני התנהגות. מיצוב ובידול.
תמהיל ,מוצר,מקום,מחירוקד"מ.
המסקנות שלנו הן – חברת יקב התבור היא חברה המתפתחת בקצב חסר תקדים בקנה מידה ישראלי, בעלת מוצרים איכותיים ופוטנציאל גדול להצלחה הנובע מאיכות מוצריה וגודלה הקטן יחסית בשוק המחברים והברזים לתעשייה המאפשר לה לכבוש ולהרחיב את פלח השוק שלה.
ההמלצות שלנו הן – שיפור במבנה ובמגוון הלקוחות ורשת ההפצה שלה כבסיס להנהגת הארגון כגורם דומיננטי בשוק. תוכן העניינים
עמוד מבוא –..
3
 מהות מטרות ויעדים –
4
  ניתוח סביבת המאקרו .
5
  ניתוח מאקרו –…
7
ניתוח SWOT
12
פילוח שוק ..
15
תמהיל שיווק –..
19
               ביבליוגרפיה……………………………………………………………..
28
               מצורפים נספחים