טכניקות ניהול - אישית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 2925
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר מנהלים מרקס &ספנסר  נחשבת לחברת ההלבשה הגדולה בבריטניה , היזם פיליפ גרין עסוק בהשתלטות על החברה ניתן לציין שהחברה נמצאת במצב כלכלי קשה לאחר ירידה במכירות וברווחים בשנה זו  , בנוסף לדחייה של ההצעה מצד קבוצת הקמעונות להשתלטות  של המיליארדר.
לחברה ישנם מספר בעיות וקשיים  אשר מחייבים שימוש בטכניקות וכלים חדשים על מנת לשרוד.
ü     עבודה זו בחלקה הראשון תציג את הבעיות בחברת  מרקס &ספנסר  לשנת 2004.
ü      בחלק השני תציג העבודה המלצות וטכניקות ל מרקס &ספנסר  לצורך פתרון הבעיות הקיימות בחברה , ותינתן הערכה ביקורתית לכל שיטה שהומלצה לחברה.
  תוכן עניינים
תקציר –2
מבוא -4
פרק ראשון בעיות וקשיים בחברת מארקס & ספנסר שנת
2 004 -5
פרק שני כלים וטכניקות ניהול TQM    -6,8
תכנון כוח אדם -9,10 בקרה -10,12
תרשים עצם הדג -13,14
שיפור מתמיד KAUZEN 15
ביבליוגרפיה -16
נספחים -17
מבוא
חברת השיווק הבינלאומית מרקס אנד ספנסר שמרכזה באנגליה נחשבת לאחד  מחברות השיווק הגדולות בעולם עם מחזור של 13.2 מליון דולר לחברה למעלה מ 600 אתרים במרכז אירופה , צפון אמריקה ואסיה המקושרים למרכז מחשבים .
חברת ההלבשה הגדולה בבריטניה  פרסמה אזהרת רווח לפיה רווחיה השנתיים לא יעמדו בתחזיות עקב ירידה במכירות החגים . Http://quotes  walla .co.il   היזם והמיליארדר  הידוע  פיליפ גרין עסוק בימים אלה בהשתלטות אפשרית של חברת מרקס & ספנסר   ברגע שההצעה שלו תתקבל יחולו שינויים בחברה  ויצטרך להשתמש בטכניקות ניהול וכלים חדשים .
" בכל ארגון , על יחידותיו השונות , מתרחשים תהליכים הממירים תשומות לתפוקות ץ כושרו של ארגון לבצע באופן אפקטיבי את התהליכים החיוניים ולשפרם בהתמדה , משפיע בצורה מכרעת על תפוקותיו ורווחיותו .
למטרה זו על הארגון להשתמש במיטב הגישות והטכנולוגיות החדישות ".(גלוברזון, 2002) הצעות לכלי ניהול ולטכניקות בהם כדאי לפיליפ גרין להשתמש על מנת לבצע השתלטות על חברת מרקס & ספנסר:
טכניקות ניהול הן השיטות בהן משתמשים מנהלים ככלי עזר בקבלת החלטות לשיפור היעילות במיוחד בתחום התכנון והבקרה . תפקידם של כלים אלה הוא לתמוך באסטרטגיה של החברה בכל תחוני פעילותה ולסייע בהטמעתה  בארגון.
ü      שינוי צורת העבודה מטכניקה מיושנת ל TQM   ניהול איכות כוללת .
ü      תכנון כוח אדם ü      מערכת בקרה חדשה ü      טכניקת עצם הדג ü      שיפר מתמיד- KAIZEN ü      קבלת החלטות ü      תכנון הקיבולת