ניהול משאבים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 6005

תקציר העבודה

ניהול משאבים עבודה אישית תוכן עניינים
תקציר מנהלים   3
תיאור החברה  4
מטרות ויעדים   4
הסתוגרמה  16
ביבליוגרפיה  19
תקציר מנהלים היעד: "סלקום" שמה לה כייעוד להיות החברה המובילה בישראל לשרותי תקשורת מתקדמים ואיכותיים והיא עומדת בכך. מייד לאחר היווסדה קבעה סלקום וניסחה לעצמה מדדים וקריטריונים מתוך כוונה שאלה ינחו את העובדים ואת המנהלים במכלול פעולותיהם העסקיות בחברה ויביאו לצלחתה, הן בתחום השירות והמקצועיות.
מצאתי כי לקוחות הינם בעלי ההשפעה הגדולים ביותר בארגון.  ללא הלקוחות, הארגון  לא היה מתקיים, השפעתם של הלקוחות על הארגון היא כוח המיקוח הגדול שברשותם.
מאחר והתחרות בענף התקשורת הסלולרית הינו קשה , כח מיקוח הלקוח הינו חשוב ביותר עבור כל ארגון ,נושא תלונות הלקוחות  הינו מדד חשוב ביותר על מנת להעריך ארגון טוב.
המדד העיקרי אותו בחנתי  ב"סלקום" הוא נושא תלונות לקוחות.
מצאתי כי הבעיה העיקרית של סלקום היא ההתמודדות עם מס' רב של תלונות לקוחות שרק הולך וגדל, נפעיל את שיטת ה- kaizen על מנת לשפר ולייעל את נושא השירות בנושא תלונות הלקוחות.