עבודה בתולדות העיצוב הגרפי הקשר בין המאמר "המדיום הוא המסר" /מרשל מקלוהן ובין עיצוב המותג "לאקי סטרייק" / ריימונד לואי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 2734
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

עבודה בתולדות העיצוב הגרפי הקשר בין המאמר "המדיום הוא המסר" /מרשל מקלוהן ובין עיצוב המותג "לאקי סטרייק" / ריימונד לואי ינואר 2005
תוכן העניינים
מבוא –3
פרק א'- "המדיום הוא המסר"/ מרשל מקלוהן סיכום המאמר –.4
עמדת המחבר –..5
המדיום הוא המסר (1964) ראי התקופה –
6
יצירת הפופ ותרבות המותגים -7
פרק ב' – לאקי סטרייק (1940) עיצוב האריזה ומיתוג המוצר -8
המדיום הוא המסר בפרסום מותג –… .9
המדיום הוא המסר כפי שבא לידי ביטוי במותג  "לאקי סטרייק"-.… -………..10 סיכום –..… -11
ביבליוגרפיה –..12
נספחים -13
מבוא
ב1940 הגיע לאוזניו  של ג'ורג' וושינגטון היל, נשיא חברת "אמריקן-טבאקו" ,  כי המעצב ריימונד לואי , חושב שאריזת הסיגריות "לאקי סטרייק" איננה מעוצבת כראוי, וכי הוא יוכל לעצבה טוב יותר. היל הודיע כי הוא מפקפק בדבריו, והצהיר על התערבות שגובהה 50,000$. בסופו של דבר, היל אהב את מה שראה… ב1940 ריימונד לואי  עיצב מחדש את אריזת המותג "לאקי-סטרייק" וכך העביר אותו לעיצוב של המאה ה20.   עבודה זו תעסוק בקשר שבין המאמר "המדיום הוא המסר" , שנכתב בשנת 1964 ע"י מרשל מקלוהן, לבין עיצוב המותג "לאקי סטרייק" ע"י המעצב ריימונד לואי.
הקשר המרכזי עליו נעמוד הוא חשיבות המדיום בפרסום וכיצד השפיעה האריזה על תפיסת המוצר (המסר) ועל צריכתו.
העבודה כוללת תמונות כנספחים.