חברת אל על - עבודה מסכמת במבוא לשיווק

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 2771
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

חברת אל על עבודה מסכמת במבוא לשיווק מבוא
עבודה זאת עוסקת בחברת אל על ובהיבטים השיווקיים בפעילותה.
אל על הוקמה בשנת 1949 כחברת התעופה הלאומית של ישראל והפכה למוביל תעופתי בינלאומי יוקרתי וייחודי.  הקווים המנחים את החברה בפעילותה הם יצרנות,יעילות,דיוק ומקצוענות ובכך היא מבטיחה היענות לדרישות הנוסעים בכל זמן ומקום. באמצעות כיסוי גלובלי נרחב הנתמך ע"י רשת בינלאומית של כ-77 משרדי מכירות, הכנסת אורחים ישראלית חמה וייחודית הפכה אל על להיות יותר מרק דרך לנסיעה בין נקודה לנקודה בעולם.  צירוף ייחודי של נוחות ללקוח,יעילות ודיוק בפעילותה הקנה לחברה הכרה בינלאומית והיא מדורגת ע"י IATA  כאחת מחברות התעופה היעילות ביותר. בהתאם למדיניות הממשלה, הופרטה חברת אל על והונפקה בבורסה לני"ע של ת"א במהלך חודש יוני 2003. חלק הון המניות של הציבור הרחב, בעלי עניין ועובדי החברה הגיע לכ- 51% מסה"כ הון המניות, כאשר החלק שבבעלות הממשלה ירד לכ- 49%. בעקבות השינוי במבנה הבעלות, החברה חדלה להיות חברה ממשלתית. מדינת ישראל מחזיקה במניה מיוחדת ("מנית זהב"), שנועדה להגן על אינטרסים חיוניים, כמו חיוב החברה בשמירה על קיבולת הטסה מינימלית לשעת חירום ושמירה על קיום החברה כחברה ישראלית.