ניהול קשרי עבודה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3131
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודתי עוסקת בתיאוריות הניהול עפ"י בעלי עניין, או במילים אחרות בצורך של כל ארגון לבחון ולנתח את כל הגורמים ( משרדי ממשלה, מתחרים, לקוחות, ספקים וכו') הקשורים באופן כזה או אחר לפעילותו משפיעים אליו או מושפעים ממנו.
הפרק הראשון של העבודה עוסק באופן תיאורטי בהיבטים הקשורים לבעלי העניין כגון הסביבה ובעלי העניין עצמם, וכן באותם גורמים שהיינו מצפים שיושפעו מבעלי העניין הפרק השני הוא הניתוח הפרטני של ארבעה בעלי עניין על מנת לנסות ולהבין מדוע וכיצד הוא משפיע על פעילות החברה לאור השינויים שחלו. כמו כן מציג הקונפליקטים של בעלי העניין שהושפעו מהשינויים שחלו בחברה :
1.רשות השידור-טלוויזיה
2 .חברת LG
3 . קבלני תכנון רישוי והקמה
4 .המתחרים פרק שלישי דן במאפייני הניהול אשר עשויים לסייע למנהלי החברה האמונים על נושא זה להשיג את מטרות הפירמה בתחום אחריותם  ,ומדגיש חשיבות ניהול אפקטיבי כלפי בעלי העניין השונים.
הפרק הרביעי והאחרון מציג איזה שיטות ניהול אפקטיביות עם בעלי העניין תהיינה רלוונטית למצב החדש שפרטנר נמצאת בו היום.
תוכן העניינים
מבוא –.4
בעלי עניין -5
זיהוי בעלי העניין –5
מיפוי בעלי העניין בחברת פרטנר ..6
מטריצת אינטרס כוח -9
מאפייני ניהול –…10 תפקוד המנהלים -…11
אסטרטגית של הארגון 12
ניהול אפקטיבי –13
סיכום -..15
ביביולוגרפיה –..16
מבוא
חברת פרטנר הנה המפעיל הסלולארי השלישי שהוקם בישראל לאחר פלאפון וסלקום.
החברה קיבלה את הזיכיון באמצע שנת 98 ונדרשה להעמיד רשת סלולארית מסחרית ופעילה שתתחרה במפעילות הותיקות והמבוססות בשוק עד 1/1/99 בזמן חסר תקדים בקנה מידה עולמי.
בתאריך , היעד העמידה פרטנר פריסה ארצית של למעלה מ-
6 00 אתרי שידור ברמה שאפשרה לחברה להציע ללקוחות רשת ברמה גבוהה מאוד ולהתחרות במפעלים הוותיקים.
עד לסוף שנת 99 העמידה החברה רשת שכללה כ- 850 אתרי שידור וכיום ברשותה רשת של למעלה מ- 1000 אתרים.
חברת פרטנר החלה את פעילותה העסקית  ב- 1/1/99. בתחילת דרכה הייתה חברת פרטנר חברה פרטית בבעלות מספר גופים עסקיים בארץ ובחו"ל אולם ב – 1/11/99 הונפקו מניות החברה בבורסות בארץ ובחו"ל והחברה הפכה לחברה ציבורית.
כיום לחברה רשת סלולארית גדולה ומפוארת הפרוסה בכל רחבי מדינת ישראל המספקת שירות ל 2.4 מיליון לקוחות .
פרטנר הציגה לראשונה בישראל רשת GSM  בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק הסלולארי הישראלי. רק במהלך שנת 2001 פרסו המתחרות רשתות בטכנולוגיה זהה או דומה שצמצמו את הפער הטכנולוגי.
מעבר ליתרון הטכנולוגי הטמון בשיטה, עובדת היותה השיטה הנפוצה ביותר בעולם אפשרה  לפרטנר להציע ללקוחותיה שירותי נדידה (נסיעה לחו"ל עם אותו מכשיר) בקנה מידה חסר תקדים בשוק הישראלי.
ב 1/12/04 השיקה פרטנר ה-G3
שהוא הדור השלישי של מערכת תקשורת אלחוטית שפותח על בסיס הדור השני של מערכות תקשורת אלחוטית . מערכות G3  תומכות בתקשורת בזמן אמת ובקצב גבוה של שירותי נתוני מנות .הדור השלישי הנו מהפכה אסטרטגיית  של שוק הסלולאר בישראל ובעולם ,שמאפשר קיום שיחות וידאו ממכשיר נייד למכשיר נייד ומאפשר הורדות סרטוני וידאו בקצבים מהירים וצפייה בתוכניות טלוויזיה בזמן אמת וגלישה באינטרנט בקצבים מהירים .