מבוא לשיווק חברת קסטרו

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 2648
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תוכן ענייניים – חברת קסטרו                                                                        
1 .     מבוא
1.1.                     תיאור כללי                                                                                         2
1 .2.                     אודות החברה                                                                                    2
1 .3.                     אודות המוצר                                                                                             
3      
2 .     פילוח וכיסוי שוק
2 .1.                     פילוח שוק                                                                                           4
2 .2.                     אסטרטגית כיסוי שוק                                                                       5  
2 .3.                     מיצוב                                                                                                   6

3 .     תמהיל  השיווק
3 .1.                     מדיניות מוצרים                                                                                           10
3 .2.                     מדיניות מחירים                                                                                              12
3 .3.                     צינורות שיווק                                                                                    13
3 .4.                     תקשורת שיווקית                                                                                14

4 .     סיכום                                                                                              
1 6
5.     ביבליוגרפיה                                                                                                                     17
תוכן ענייניים                                                                        
6 .     מבוא
6.1.                     תיאור כללי                                                                                         2
6 .2.                     אודות החברה                                                                                    2
6 .3.                     אודות המוצר                                                                                             
3       7.     פילוח וכיסוי שוק 7.1.                     פילוח שוק                                                                                           4
7.2.                     אסטרטגית כיסוי שוק                                                                       5   7.3.                     מיצוב                                                                                                   6

8 .     תמהיל  השיווק
8 .1.                     מדיניות מוצרים                                                                                           10
8 .2.                     מדיניות מחירים                                                                                              12
8 .3.                     צינורות שיווק                                                                                    13
8 .4.                     תקשורת שיווקית                                                                                14
9.     סיכום                                                                                              
1 6

1 0.ביבליוגרפיה                                                                                                                     17
                                                                                                  מבוא
תיאור כללי – חברת קסטרו מודל בע"מ (להלן:"קסטרו" או "החברה") עוסקת בעיצוב, יצור ושיווק מוצרי אופנה באמצעות רשת חנויות הנושאות את השםCASTRO   ו-CASTRO MEN.
רשת הנשים מופעלת ע"י חברת הבת, קסטרו שיווק (1985) בע"מ ובאמצעות זכיינים הרוכשים ומשווקים את מוצרי קסטרו בחנויות הנושאות את שמה..
רשת חנויות הגברים פועלת תחת המותג CASTRO MEN ומופעלת ע"י חברת הבת "קסטרו מן" (1997) בע"מ. החברה מעסיקה כ-1000 עובדים.
                                                                     החברה אותה ננתח בעבודה זו היא חברת "קסטרו מודל" בע"מ.
חזון החברה מובילות אופנתית בתחום בגדי הנשים והגברים תוך עמידה בסטנדרטים בין-לאומיים ושימת דגש מיוחד על שיפור תמידי וחדשנות. גיוון פעילויות ומוצרים תוך שמירה על רווחיות.
אודות החברה                            בשנת 1950 הקימו אהרון קסטרו ואימו חנות בגדים קטנה ברחוב אלנבי בת"א.
החנות נקראה על שם אימו "נינה".
      בשנות ה-50 מתרחב העסק והופך למפעל קטן ליצור הלבשה ומשנה את שמו ל"קסטרו".
      בתחילת שנות ה-60 "קסטרו" הצליחה למכור את מוצריה בהצלחה לחנויות יוקרתיות ולרשתות אופנה גדולות.
      בשנת 1965, בעקבות מעבר לשיווק ישיר, נפתחה חנות המפעל בשם "ריאו" ונוהלה ע"י לינה אישתו.
      בשנת 1975, מחליט אהרון קסטרו לייצא את בגדיו לחו"ל ולמרות תקופת השפל, נוחל הצלחה.
      בשנת 1985, הוקמה רשת חנויות קסטרו לנשים.
      בשנת 1992, החברה הונפקה לראשונה בבורסה לנ"יע בתל אביב בראשות אתי (בתו של אהרון קסטרו) וגבי רוטר(בעלה) המכהנים כמנכ"לים משותפים.
      שנת 1997 היתה שנת תפנית בסביבה העסקית- הורדת מכסים על יבוא טכסטיל הובילו ליצור הבגדים בשווקים במזרח הרחוק, וכן כניסת מותגים בינ"ל לארץ.
      בשנת 2000 קסטרו פתחה באסטרטגיית צמיחה שלוותה ע"י הקמת רשת חנויות CASTRO MEN.
      בפברואר 2003 נפתח בדיזינגוף סנטר קומפלקס האופנה הראשון מסוגו בישראל שכלל בתוכו את חנות הקונספט,מספרה,בר ועוד.
אודות המוצר חברת קסטרו מודל עוסקת בעיצוב, ייצור, ושיווק מוצרי אופנה באמצעות רשת החנויות  Castro ו CastroMen , הכוללים ביגוד, הלבשה תחתונה, ואביזרים נלווים accessories .