השירות כערך ללקוח סלקום
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | סלקום, שרות כערך ללקוח |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 3295 |
תקציר העבודה
השירות כערך ללקוח השירות הטכני במרכז שירות בסלקום תוכן עניינים
מבוא ..3
סיווג שירותים …4
תיאור תהליך השירות הקיים –…6
סביבת השירות ..9
ניתוח 10 סיכום 13
בבליוגרפיה
-.14
מבוא
בעבודתינו בחרנו בארגון "סלקום", ובחרנו להתמקד באינטראקציה שבמתן השירות הטכני למנויי החברה. במהלך העבודה נתאר את תהליך מתן השירות ללקוח בהגיעו למרכז השירות בנתיה לקבלת שירות טכני.
סיכום על סמך התצפית שערכנו במרכז השירות בנתניה, ובהסתמך על השיחות אותן ערכנו עם מנהלת המרכז, מנהלת השירות הטכני וכמה נציגים במרכז, עולה כי סלקום משקיעה רבות בתפישת השירות אותו היא מספקת מנקודת ראותו של הלקוח, אך על מנת להמשיך בקו השיפור בו נקטה, עליה לשים לב לכמה בעיות אותן איתרנו.